۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85620529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مهاباد مکان‌یابی شد

مهاباد- ایرنا- فرماندار مهاباد گفت: ۵۶ هکتار زمین برای الحاق به محدوده و در راستای رونق ساخت و ساز مسکن و اجرای طرح نهضت ملی مکان یابی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح های نهضت ملی اظهار کرد: این اراضی در نزدیکی سه راه دارلک واقع شده که در اختیار تمام متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی و کسانی که فاقد مسکن باشند، قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین الحاق ۲۰۰ هکتار زمین به محدوده شهر در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن نیز در دستور کار قرار دارد و هم اکنون توسط شورای شهرسازی در دست بررسی و نهایی شدن است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: علاوه بر این هفت هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در سطح روستاهای این شهرستان آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت و ساز و خانه دار شدن مردم است.

وی افزود: ۱۹۱ هکتار زمین در سطح ۶ روستای کهریزه شیخان، حمزه آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و ۱۷۹ قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

عباسی اظهار کرد: همچنین در شهرهای تازه تاسیس گوگ تپه و خلیفان هم در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب ۲ هزار و ۷۷ و ۱۳۳ قطعه برای واگذاری پیش بینی شده است.

مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha