کربکندی: کاش مربیان ما فداکار بودند/ امیدوارم حاشیه‌ها بیرانوند را متزلزل نکند

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مربیانی که در تیم ملی حضور دارند به دنبال جوان گرایی نیستند و فقط به دنبال جمع کردن رزومه برای خودشان هستند.

رسول کربکندی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص لیست اعلام شده توسط سرمربی تیم ملی ایران برای انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: قطعا برای هر بازی بازیکنان متناسب به تیم ملی دعوت می‌شوند و باید ما هم با تصمیمات تیم ملی احترام بگذاریم. امیدوارم همین بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند بتوانند جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهند.

وی در مورد دو بازی آینده تیم ملی برابر ازبکستان و قطر گفت: شاهد هستیم که قطر شروع خوبی در این مسابقات نداشت و در اولین بازی خود مقابل امارات شکست خورد اما ما نباید هیچ کدام از مسابقه‌ها را دست کم بگیرم. اولین بازی ما هم مقابل ازبکستان است و خوشبختانه شناخت خوبی از بازیکنان این تیم داریم چون بعضی از این بازیکنان در لیگ کشورمان توپ می‌زنند و می‌دانیم در چه سطحی قرار دارند. امیدوارم در این دو بازی بهترین نتیجه را بگیریم و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره حاشیه‌هایی که علیرضا بیرانوند علیه خود ساخته است، خاطرنشان کرد: متاسفم برای بیرانوند که برای خود حاشیه درست می‌کند. در بازی که مقابل فولاد شکست خوردند گفت من پول به پرسپولیس نمی‌دهم و آن ۵ میلیارد هم پس می‌گیرم. من امیدوار بودم که بیرانوند با چنین تجربه‌هایی که به دست آورده، از صحبت کردن پرهیز کند و فقط تمرکزش را بر فوتبال بگذارد. امیدوارم که حاشیه باعث افت بیرانوند در تیم ملی نشود.

کربکندی: کاش مربیان ما فداکار بودند/ امیدوارم حاشیه‌ها بیرانوند را متزلزل نکند

کربکندی در خصوص اینکه چرا سرمربی تیم ملی برخی از بازیکنان بدون تیم را به تیم ملی دعوت می‌کند، یادآور شد: میزان آمادگی بازیکن به کادرفنی بستگی دارد اما امیدوارم دعوت کردن این بازیکنان به تیم ملی آسیب نزند چون به نظر من دو بازی خیلی مهم در پیش داریم و ۶ امتیاز این دو دیدار به ما خیلی کمک می‌کند. اینکه سرمربی می‌آید از بازیکنان بدون تیم دعوت می‌کند فقط به خاطر تجربه بالای این بازیکنان است.

کربکندی: کاش مربیان ما فداکار بودند/ امیدوارم حاشیه‌ها بیرانوند را متزلزل نکند

وی افزود: متاسفانه مربیانی که در تیم ملی حضور دارند به دنبال جوان‌گرایی نیستند و فقط به دنبال جمع کردن رزومه خوب برای خودشان هستند. کاش مربیان ما فداکار بودند و دلشان برای آینده تیم ملی می‌سوخت چون ما در آینده دچار مشکلات شدیدتری خواهیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha