تیم هندبال گیتی پسند اصفهان مغلوب نفت‌وگاز گچساران شد

اصفهان-ایرنا- تیم هندبال گیتی پسند اصفهان در هفته نخست فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران عصر دوشنبه مغلوب نفت‌وگاز گچساران شد.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان عصر دوشنبه در چارچوب هفته نخست فصل سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران در سالن شهیدسجادی اصفهان میزبان نفت‌وگاز گچساران بود که این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ به‌سود تیم گچسارانی به پایان رسید.

تیم هندبال گیتی‌پسند که بیش از نیمی از نفرات آن نسبت به فصل گذشته تغییر کرده و جوان‌تر شده است در شرایطی به‌مصاف نفت‌وگاز گچساران رفت که شاگردان کیوان صادقی، سرمربی گیتی پسند هنوز آمادگی و هماهنگی تیمی کامل را نداشتند و باوجود نمایش قابل‌قبول مقابل تیم پُرمهره نفت‌وگاز گچساران، متوقف شدند.

تیم هندبال نفت‌وگاز گچساران در نیمه نخست با استفاده از ناهماهنگی بازیکنان گیتی‌پسند موفق شد پنج گل از گیتیزن‌ها پیش بیفتد اما بازگشت خوب میزبان نتیجه را به تساوی کشاند و با درخشش باتجربه‌ترهای گیتی‌پسند، نیمه‌ نخست با تساوی ۱۵ بر ۱۵ به پایان رسید.

سفیدپوشان گیتی‌پسند در نیمه دوم بازهم غافلگیر شدند تا نفت‌وگاز با فرصت‌طلبی دوباره اختلاف را به سه‌گل برساند؛ نمایش منطقی شاگردان کیوان صادقی بازی را متعادل کرد و گیتی‌پسند حتی توانست از نفت‌وگاز جلو بیفتد اما بدشانسی‌ها در واپسین لحظات بازی نتیجه را به‌سود میهمان رقم زد تا نگاه گیتی‌پسند برای کسب نخستین پیروزی در لیگ‌برتر به هفته دوم و تقابل خارج‌ازخانه با زغال‌سنگ طبس برسد.

هم اکنون گیتی پسند اصفهان با شکست عصر امروز با تفاضل منفی یک و بدون امتیاز در رده هفتم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

تیم هندبال گیتی پسند اصفهان مغلوب نفت‌وگاز گچساران

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۰ تیم از روز گذشته (۱۵ مهر) آغاز شد که سه تیم سپاهان، سپاهان نوین و گیتی پسند از استان اصفهان در آن حضور دارند؛ این در شرایطی است که سال گذشته علاوه بر این سه تیم، پرواز هوانیروز اصفهان نیز در لیگ برتر حضور داشت که در پایان به لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، فصل گذشته با کسب ۳۴ امتیاز بالاتر از سپاهان اصفهان در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و یگانه تیمی بود که موفق شد تنها شکست فصل را به تیم صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر تحمیل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha