شیخ اهل سنت عراق: در جنگ با رژیم صهیونیستی شکست نمی خوریم

بغداد – ایرنا – رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه با اشاره به خطبه مقام معظم رهبری در نماز جمعه پیروزی تهران دو بار با اطمینان تکرار کرد که «ما در این جنگ جاری با رژیم صهیونیستی و حامیانش، شکست نمی خوریم».

«شیخ خالد الملا» در اظهاراتی به خبرنگار ایرنا گفت که ما در این جنگ جاری با رژیم صهیونیستی و حامیانش، جمله سید مقاومت شهید «حسن نصرالله» را تکرار می کنیم و آن اینکه «ما شکست نمی خوریم».

رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق، افزود: حضور میلیونی مردم ایران در نماز جمعه پیروزی و خطبه ای که مقام معظم رهبری ایراد کردند، ما را بار دیگر به یاد روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی در ایران انداخت.

به گفته وی، نسل جدید چون روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی ایران را ندیده شاید از آن بی اطلاع باشد، ما درباره نسلی سخن می گوییم که همه این رخدادها را ندیده و بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران نیازمند این نوزایی هم در فلسفه انقلاب ایران و هم روند مقاومت اسلامی بود.

شیخ خالد الملا در ادامه تاکید کرد که خون شهدایی که امروز به زمین ریخته می شود، نسل های آینده را حیات می بخشد و آنها را به نیروهای تازه نفس مقاومت در برابر این رژیم غاصب و حامیانش تبدیل می کند.

وی خاطر نشان ساخت که از خطبه مقام معظم رهبری تعجب نمی کنیم زیرا این خط مشی و منهاج دین مبین اسلام است و ایران همواره هم کوشیده است همه امت اسلام را زیر پرچم اسلام محمدی جمع کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha