۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85621768
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مشارکت شهروندان عامل مهم توسعه پایدار شهری است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: مشارکت فعال شهروندان یکی از عوامل مهم در مدیریت موفق شهری و توسعه پایدار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید ملانوری‌شمسی روز سه شنبه در نشست با رییس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان اظهار کرد: ایجاد احساس مسئولیت در میان شهروندان و ارائه خدمات مناسب، موجب می شود که مردم بیشتر در امور شهری همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: بحث اصلی نظام حکمرانی شهری و روستایی بر اساس یک مثلث مدیریتی شکل می‌گیرد و این مثلث شامل شهروندان، شوراهای اسلامی (منتخبان مردم) و سازمان‌های اداری (شهرداری‌ها و دهیاری‌ها) است.

استاندار همدان گفت: این سه ضلع با همکاری و هماهنگی یکدیگر می‌توانند به مدیریت موثر شهری و روستایی بپردازند و مدیریت بدون حضور هر یک از این اضلاع، کارآمد نخواهد بود.

ملانوری‌شمسی اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی مدیریت شهری دارای اختیارات وسیعی است و تا بالاترین سطوح حاکمیت امکان پیگیری مسائل را دارد.

وی ادامه داد: توسعه شهری و جذب سرمایه‌گذار بستگی به ایجاد زیرساخت‌های مناسب دارد و شوراها و شهرداری‌ها باید به طور جدی در این زمینه اقدام کنند.

استاندار همدان گفت: همدان با وجود منابع طبیعی غنی و جاذبه‌های گردشگری، نیازمند مدیریت درست منابع و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های توسعه‌ای و زیربنایی در مدیریت شهری هیچ‌گاه از بین نخواهند رفت و تاثیرات طولانی مدتی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha