۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85621798
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اولین دوره مسابقات جهت‌یابی ورزشی استان مرکزی برگزار شد

اراک - ایرنا - اولین دوره مسابقات جهت‌یابی ورزش استان مرکزی روز سه‌شنبه از سوی کمیته جهت یابی هیات انجمن‌های ورزشی استان در اراک برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس هیات انجنمن‌های ورزشی استان مرکزی در حاشیه این مسابقه در گفت و گو با ایرنا، گفت: این مسابقات با حضور ۳۰ شرکت کننده مرد و ۱۲ شرکت کننده زن برای اولین بار در استان مرکزی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

«سعید گودرزی»افزود: مسابقات بخش مردان به مسافت پنج کیلومتر و ۱۲ هدف و در بخش بانوان نیز در مسافت سه هزار و ۲۰۰ متر با هشت هدف برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در قالب ۶ تیم از یگان ویژه، پدافند هوایی، سپاه روح الله، یگان امنیت سپاه، یک تیم از ورزشکاران استان و ۲ تیم از بانوان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی اظهار کرد: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات «بهمن کارگر» از تیم یگان ویژه، «رضا آقاجانی» از تیم یگان ویژه و «علیرضا میرزایی‌راد» به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

گودرزی بیان کرد: در بخش تیمی نیز یگان ویژه استان مرکزی اول و تیم‌های پدافند هوایی و یگان امنیت سپاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha