بیش از ۲۵ هتل از مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بازسازی شده اند

تهران- ایرنا- فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی گفت: با کمک همکاران در  گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی توانستیم بیش از ۲۵ هتل را در حوزه های مکانیکال و ابنیه و تجهیزات بازسازی کنیم و در این زمینه شاهد افزایش رضایت مراجعه کنندگان از این بازسازی ها در سامانه هتل مانیتورینگ هستیم.  

به گزارش ایرنا- گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در طول سالیان فعالیت خود کوشیده است تا با ارایه خدمات شایسته و بهسازی و نوسازی مجموعه هتل های خود جایگاه خویش را در صنعت گردشگری کشور حفظ کند و باعث رضایتمندی خدمات گیرندگان و مراجعه کنندگان شوند. اینک این گروه با مدیرعاملی فریبا عباسی تلاش دارد تا بهتر از پیش در جهت توسعه و بهبود فعالیت هایش گام بردارد و تحولی اساسی و قابل توجه در هتل های ایرانگردی و جهانگردی ایجاد کند. به همین منظور و برای آشنایی بیشتر با سیاست ها، اهداف و فعالیت های گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به گفت وگو با فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی پرداختیم که در ادامه می خوانیم.

فریبا عباسی درباره مجموعه اقدامات و سیاست های مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در دوره مدیریت خود گفت: گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در زمره قدیمی ترین و با سابقه ترین زنجیره های هتلی کشور محسوب می شود که بیشتر مردم از این هتل ها خاطره دارند و حسی نوستالژیک به آنها دارند. در مدت زمان سکانداری در این شرکت توانستیم با کمک همکاران در گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، بیش از ۲۵ هتل را در حوزه های مکانیکال و ابنیه و تجهیزات بازسازی کنیم. به علت اینکه هتل ها به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرند نیاز به بازسازی دارند که این امر در گذشته کمتر مورد توجه قرار می گرفت اما اکنون ۲۵ هتل به صورت کامل مجهز شده اند و شاهد افزایش رضایت مراجعه کنندگان از این بازسازی ها در سامانه هتل مانیتورینگ هستیم.

همچنین پنچ هتل از میان هتل هایی که تعطیل بودند، دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند که از این میان می توان به هتل میل ۷۲ و هتل جلفا اشاره کرد که به طور کامل مورد بازسازی قرار گرفتند. قابل ذکر است که بخشی از هتل جلفا توسعه پیدا کرد که در پایان مهرماه این پروژه افتتاح می شود. هتل میل ۷۲ نیز که در نقطه صفر مرزی میان پاکستان و ایران قرار دارد، هم به خوبی بازسازی شد و اکنون این مجموعه رونق گرفته و در حوزه غذا و اقامت به سوددهی رسیده است.

حمام خان یزد هم که در مرداد ۱۳۷۸ خورشیدی در فهرست میراث ملی ایران ثبت شد، مدتی مورد استفاده قرار نمی گرفت و بارها از طرف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ارتباط با آن اخطار صادر شده بود که امکان تعطیلی آن وجود دارد، با تلاش افراد کاردان این حوزه و با تایید وزارت میراث فرهنگی مورد بارسازی قرار گرفت و این اثر تاریخی امروزه به عنوان سفره‌خانه حمام خان با انواع غذاهای ایرانی و غذاهای سنتی یزدی از گردشگران پذیرایی می‌کند.

دیگر مکان هایی که بازسازی شد، چایخانه وکیل کرمان به شمار می رود که در بازار بزرگ کرمان با اتاق‌های فراوان و معماری بسیار قدیمی قرار دارد و در دوران گذشته حمام بوده است و اکنون دارای کاربری چایخانه است. این مکان ها برای مردم بسیار جذاب هستند و با حضور در این مکان ها اوقات فراغت خود را به خوبی سپری می کنند.

از این دست اقدامات همچنان در پیش رو باز هم انجام خواهد شد و مبحث بازسازی متوقف نمی شود زیرا با توجه به ظرفیت و توانمندی های فراوان کشور در حوزه گردشگری، این مهم همواره باید مورد مدنظر قرار بگیرد و امیدواریم بتوانیم بیش از پیش در این زمینه گام برداریم.

بیش از ۲۵ هتل از مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بازسازی شده اند

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در ارتباط با بهره گیری از ظرفیت خلاقان و سرمایه های صنعت گردشگری در شرکت بیان داشت: مسابقه ایده‌های برتر به پیشنهاد روابط عمومی شرکت در راستای ایجاد نوآوری و افزایش سطح خدمات و با هدف شناسایی ایده‌های خلاقانه و قابل‌ اجرا در هتل‌ها و مهمانسراهای تابعه در سطح هتل‌ها و مهمانسراهای گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد و ایده های برتر در حوزه های سرمایه گذاری و بازسازی مورد استفاده قرار گرفت که به زودی برندگان این مسابقه نیز اعلام خواهند شد.

اکنون برآنیم تا در آینده پیش رو به منظور بازسازی و ساخت هتل ها نیز از علاقه مندان و سرمایه های این حوزه کمک بگیریم. برای مثال برای بازسازی ۲۷ کومه در چلندر نوشهر یا ساخت هتل اصفهان که در سال های گذشته تخریب شده است، میان دانشجویان معماری و عمران مسابقه هایی را برگزار خواهیم کرد تا اینگونه بتوان از ظرفیت ها و سرمایه های این حوزه بهره مند شویم و پیشنهادها و ایده های آنان را در این زمینه به کار بگیریم.

فریبا عباسی نیروهای انسانی مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی را بیش از ۸۰۰ نفر در سراسر کشور عنوان و در این باره اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ نفر در کشور به عنوان نیروی انسانی به طور مستقیم با شرکت کار می کنند که در طول سال با توجه به روزهای شلوغ استفاده از هتل ها این تعداد به ۹۰۰ نفر نیز می رسد. نیروهای انسانی اصلی ترین سرمایه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی محسوب می شوند که اغلب نیروهای آموزش دیده هستند و علاقه و تعصب بالایی به مجموعه دارند و این عوامل بوده که سبب شده است تا این مجموعه با این قدمت تا به حال سرپا باشد.

وی در ادامه افزود: پرداختن به امر آموزش در عصری که ما زندگی می کنیم، با توجه به دنیایی مملو از تکنولوژی و دانش بسیار مهم است، به همین علت می کوشیم تا نیروی انسانی شرکت را همواره مورد آموزش قرار بدهیم که این مهم به صورت از راه دور و حضوری انجام می شود. پس از پایان آموزش به افراد گواهینامه داده می شود که این مهم در بحث انگیزه تاثیر بالایی دارد و همچنین با آموزش، افراد از لحاظ حرفه ای نیز بهتر فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی درباره راه اندازی باشگاه مشتریان و کارکرد آن گفت: مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی که قدیمی ترین و گسترده ترین زنجیره ای هتلی کشور به شمار می رود، متاسفانه تا کنون مجهز به باشگاه مشتریان نبوده است در صورتی که در این سامانه و فضا می توان تفاوت مشتری وفادار و مشتری جدید را پیدا کرد. پس در تلاشیم تا هر چه زودتر باشگاه مشتریان را راه اندازی کنیم تا بتوانیم شرایط مطلوبی ایجاد کنیم و پیشنهادهایی به مهمانان ارایه بدهیم تا برای مراجعه دوباره به هتل ها ترغیب شوند و همچنین با امتیازی که مشتریان در طول سالیان استفاده از هتل ها بدست آورده اند، بتوانند تخفیف های بیشتری از مجموعه دریافت کنند. البته در حوزه تخفیفات سعی بر آن است تا در ایام مختلف سال برای تمامی مشاغلی دولتی و غیردولتی، پیشنهادهای ویژه ای در نظر بگیریم تا از خدمات شرکت استفاده کنند. برای نمونه مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به مناسبت روز جهانی دست چپ ها برای این افراد، تخفیف ویژه ای در نظر گرفت تا از خدمات شرکت بهره مند شوند. در نظر داریم پس از آماده سازی زیرساخت های لازم برای باشگاه مشتریان و راه اندازی آن در حوزه بسته های سفر، تخفیف های قابل توجهی به مراجعه کنندگان بدهیم.

بیش از ۲۵ هتل از مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بازسازی شده اند

فریبا عباسی در ارتباط با دیوار خاطرات که در هتل ایرانگردی و جهانگردی دیزین برقرار شده است، بیان داشت: مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی دارای قدمت بالایی هستند و تاریخچه پرباری دارند و اغلب افرادی که به این هتل های مراجعه می کنند، خاطرات خود را جست و جو می کنند. تلاش داریم تا همچون این مجموعه در دیگر هتل ها نیز برقرار کنیم و به سمتی برویم که خاطرات مردم را با مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی زنده نگه داریم که این امر در حفظ برندینگ شرکت نقش مهمی خواهد داشت تا این مهم به عنوان یک زنجیره موزه ای در مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی حفظ شود.

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در پایان گفت: شرکت می کوشد تا با توجه به رویدادهای گردشگری و فرهنگی در مسیر پویایی گردشگری و استفاده بیشتر مردم از گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بهره مند شود. شرکت زمین ها و فضاهایی مناسب و خوبی برای برپایی اکوکمپ ها و جشنواره ها دارد که می توان از آنها استفاده کرد. در همین زمینه باید گفت هتل دیزین سرآمد هتل های شرکت در حوزه مایس توریسم(مجموعه همایش ها و نشست ها پیرامون صنعت گردشگری) محسوب می شود و ما می کوشیم با تعامل مناسب با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، جشنواره ها را در آن برگزار و در رویدادهای گوناگون سهم خود را به خوبی ایفا کنیم. ما در این زمینه به دنبال درآمدزایی نیستم زیرا به عنوان یک زنجیره هتلی، وظیفه پاسداشت از فرهنگ غنی کشور را بر عهده داریم و آن را گرامی می داریم.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha