۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85621825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ دانش آموز رتبه برتر کنکور در بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- ایرنا- ۲۰۰ دانش‌آموز برتر کنکور سراسری استان بوشهر دارای رتبه زیر یک‌هزار در همایشی با حضور استاندار این استان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز سه شنبه در آیین تجلیل از برترین‌های کنکور استان بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های آموزشی در استان ارتقا یافته است، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده استان بوشهر در کنکور امسال نسبت به پارسال، در رتبه‌های زیر یک‌هزار، ۵۰ نفر و در رتبه‌های زیر ۱۰۰ نیز ۲۲ نفر افزایش داشته است.

وی جامعه بزرگ ۲۶۰ هزار نفری دانش‌آموزی استان بوشهر را آینده‌سازان جامعه اسلامی دانست و افزود: با نامگذاری امسال در حوزه آموزش و پرورش تمام حمایت‌های دستگاه‌های دولتی برای این عرصه بیش از پیش فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده یادآور شد: در بخش سخت‌افزاری برای افزایش فضای آموزشی، نهضت مدرسه‌سازی در استان بوشهر آغاز شده است .

استاندار بوشهر ادامه داد: در این راستا ۲۷ مدرسه در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و ساخت ۱۰۰ مدرسه در دیگر نقاط استان آغاز شده و شتاب روزافزون گرفته است.

کلاس‌های کنکور آموزش‌وپرورش استان بوشهر رایگان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: با اعلام نتایج کنکور، امسال ۲۰۰ رتبه زیر یک‌هزار و ۳۰ رتبه زیر ۱۰۰ به دست آمد.

علی موحدی با بیان اینکه استان بوشهر پارسال ۱۸ رتبه زیر ۱۰۰ داشت و امسال به ۳۰ رتبه رسیده است افزود: این موفقیت نشان‌دهنده تاثیر برنامه‌ریزی‌ها بر موفقیت دانش‌آموزان بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در استان در زمینه حمایت از تحصیل و تقویت کنکور تلاش و همراهی بسیاری کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: بر پایه اعلام سازمان سنجش آموزش، استان بوشهر پارسال در کسب رتبه‌های کنکور جایگاه ۱۳ را میان کشور به دست آورد که با افزایش رتبه‌های امسال جایگاه بالاتری خواهیم داشت.

موحدی از برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویت بنیه علمی و نخبه‌پروری در استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: از نظر مالی استان بوشهر محدودیتی ندارد و همه دانش‌آموزان سال آخر مقطع متوسطه دوم می‌توانند از کلاس‌های کنکور به‌صورت رایگان بهره ببرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha