استاندار خراسان‌رضوی: سازمان‌های بین‌المللی اشک کودکان غزه و لبنان را نمی‌بینند

مشهد-ایرنا-استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: رژیم کودک‌کش اسراییل بدون هیچ حد و مرز اخلاقی و انسانی، در سکوت خفت‌بار مدعیان حقوق بشر و مجامع بین‌المللی همچنان به قتل عام و نسل‌کشی ادامه می‌دهد و هیچ سازمان بین‌المللی از مظلومان غزه و لبنان حمایت نمی‌کند و اشک و آه کودکان این سرزمین‌ها را نمی‌بینند.

به گزارش ایرنا از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه و در پیامی به مناسبت هفته جهانی کودک با اشاره به ددمنشی‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: دنیای امروز در هفته جهانی کودک، شاهد جنایت‌بارترین کشتار کودکان لبنان و فلسطین است. حملات گسترده در منطقه ضاحیه بیروت و هدف قرار دادن مردم مظلوم لبنان، پس از نسل‌کشی بی‌رحمانه در غزه، بیانگر خوی وحشی‌گری و تروریسم رژیم سفاک صهیونیستی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اینک آزادگان جهان باید با محکوم نمودن جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت و ساکنان آن مناطق اعلام کنند و اقدامی فوری و عملی برای پایان دادن به این جنایات جنگی انجام دهند.

نظری اظهار کرد: اینجانب ضمن اعلام همبستگی با ملت شریف و شجاع لبنان و درود بر ارواح طیبه شهدای محور مقاومت، از خداوند متعال صبر و اجر برای بازماندگان و شفای عاجل و کامل برای مجروحان و پیروزی و عزت روزافزون برای رزمندگان جبهه مقاومت و مردم غزه و لبنان مسئلت دارم.

در جلسه ای در سال ۱۳۷۲ که نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادها در آن حضور داشتند، بعد از انجام بررسی ها و تبادل نظرها ابتدا روز ۹ اکتبر و در ادامه روز ۸ اکتبر برابر ۱۶ مهر به عنوان روز ملی کودک انتخاب شد. در ادامه این گروه تصمیم خود را به دفتر یونیسف در ایران اطلاع دادند و به این ترتیب این روز به عنوان روز ملی کودک در ایران رسمیت پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha