فرمانده سپاه قزوین: راه اندازی اسراییل نقشه آمریکا برای حفظ منافع غرب بود + فیلم

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: راه اندازی اسراییل به عنوان یک پادگان نظامی در خاورمیانه نقشه آمریکا برای حفظ منافع غرب بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و بیعت با رهبر معظم انقلاب در امامزاده حسین(ع) اظهار کرد: آمریکا هرگز دلش برای یهودیان نسوخته است، اگر آن‌ها انسان دوست هستند، چرا دلشان برای کارتن خواب‌ها و سیاه پوست‌های کشور خودشان نمی سوزد؟ یهودیان دنیا که همین چند میلیون نفر در سرزمین‌های اشغالی نیستند، پس معلوم می شود که چه اهدافی پشت نقشه آن‌هاست.

وی اضافه کرد: متاسفانه دستگاه استکبار جهانی برای زنده نگه داشتن یک هویت غیراخلاقی تلاش می‌کند تا آن‌ها را سرپا نگه دارد، آن هم برای کسانی که نه سرزمینی و نه ایدئولوژی درستی دارند، به همین دلیل است که دانشمندان و مردم جهان به جهل و دروغ آن‌ها پی برده اند.

سردار پاسدار آتانی تصریح کرد: آمریکا پادگانی به نام اسراییل ایجاد کرد و هرگز به دنبال این نبود که یهودیان را نجات دهد، آن‌ها با هزینه بالا دیوارهای ۱۲ متری دور این پادگان کشیدند تا منافع خودشان را در غرب حفظ کنند، اما یک ملتی برای اینکه حقیقت و سرزمین خودشان را حفظ کنند، ظلم را طاقت نیاوردند و به میدان آمدند و همچنان در حال مقاومت هستند.

این مسوول ادامه داد: بالاخره تنفس مصنوعی آمریکا نیز یک روزی تمام می شود، یک روزی این دسیسه ها به پایان می رسد و این رژیم غاصب صهیونیستی بعد از ۷۶ سال به روزهای پایانی نزدیک خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اضافه کرد: امروز سران رژیم اسراییل می‌گویند که برای بقا خودشان می‌جنگند، همان کسانی که برای سیطره نیل تا فرات نقشه کشیده بودند، اکنون به این روز افتاده اند که فقط خودشان را زنده نگهدارند.

سردار پاسدار آتانی با بیان اینکه باید مردم لبنان و غزه را کمک کنیم، خاطرنشان کرد: قزوین خوش سابقه و خوش اقبال است، در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۵۰۰ کامیون در یک روز به جبهه‌های حق علیه باطل ارسال کرد که نشان می دهد این دشت دارالمومنین بوده و در کنار مردم لبنان و غزه ایستاده است.

فرمانده سپاه قزوین یادآور شد: سیدحسن نصرالله شهید قدس بود، او برای آزادی مردم فلسطین و غزه به میدان آمد و در این راه شهید شد، همچون سردار شهید سلیمانی و اسماعیل هنیه که برای آزادی مردم فلسطین از جان خود گذشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha