۲۲ شهید در جدیدترین جنایت‌ اسرائیل/ بمباران تنها نانوایی شمال غزه + فیلم

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطینی امروز چهارشنبه از تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نواحی مرکزی و شمالی نوار غزه و شهادت دست کم ۲۲ شهروند فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر دیگر خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزهای های خود در حملاتی توپخانه ای منطقه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

شرق اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه نیز هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت. ارتش رژیم صهیونیستی از سه روز پیش اردوگاه جبالیا را در سومین یورش گسترده خود به آن از آغاز جنگ تاکنون، محاصره کرده و زیر بمباران و گلوله باران قرار داده است. رزمندگان مقاومت فلسطین هم اکنون به شدت با نظامیان صهیونیست در این اردوگاه و اطراف آن درحال نبرد هستند.

طبق این گزارش، شرق اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه هم هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت.

در نتیجه حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به مرکز و شمال نوار غزه از بامداد امروز چهارشنبه تاکنون دست کم ۲۲ نفر شهید شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه با استفاده از جنگنده های خود مناطق مختلف نوار غزه را بمباران و منطقه الصفطاوی واقع در شمال غرب شهر غزه و منطقه الزیتون این شهر را نیز با توپخانه گلوله باران کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) نیز منزل مسکونی خانواده آل فرحات را در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه بمباران کردند.

در این بمباران همه ۹ عضو این خانواده به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تنها نانوایی باقیمانده در شمال غزه را هدف قرار داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در نخستین ساعات بامداد امروز (چهارشنبه) یک منزل مسکونی را هم در بخش ۶ اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه بمباران کرده بودند.

در بمباران این منزل که محل سکونت چهار خانواده بود تاکنون چهار شهروند فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز سه‌شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هشت مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۵۶ نفر شهید و ۲۷۸ نفر دیگر مجروح شدند.

طبق گزارش روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۱ هزار و ۹۶۵ نفر و شمار مجروحان به ۹۷ هزار و ۵۹۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha