۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85622340
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جایگاه دار سوخت در زنجان به پرداخت جریمه محکوم شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از محکومیت یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریالی جایگاه دار سوخت در استان خبر داد.

رضا مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با گزارش بازرسان شرکت نفت زنجان پیرامون موجود نبودن سوخت و عرضه آن خارج از ضوابط تعیینی دولت در یک جایگاه سوخت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مظفری گفت: شعبه چهارم بدوی زنجان پرونده فروش یک هزار و ۳۴۷ لیتر گازوئیل برخلاف ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۴۶۵ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و متخلف را به پرداخت ۹۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مظفری گفت: شعبه همچنین در ازای مال از دست رفته و موجود نبودن سوخت، ۴۶۴ میلیون ریال به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.

این مسوول در ادامه با اشاره به تسریع در رسیدگی به پرونده های تعزیراتی در استان،‌ اظهار داشت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha