۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85622450
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح سه مدرسه در خوزستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

اهواز- ایرنا - سه مدرسه در شهرستان‌های حمیدیه و دشت‌آزادگان خوزستان امروز چهارشنبه با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی افتتاح شدند.

به گزارش ایرنا مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از سه مدرسه که به صورت نمادین در شهر حمیدیه برگزار شد بیان کرد: هر سه مدرسه توسط موسسه خیریه راه ایمان متعلق به آیت الله سیستانی ساخته شدند.

عبدالله حبیبی گفت: دبستان خیرساز چهار کلاسه امام علی (ع) به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیربنای ۵۰۰ متر با آزمایشگاه مجهز امروز در روستای شموس حمیدیه افتتاح شد.

وی با تاکید بر اینکه همواره باید قدردان خیران مدرسه‌ساز بود ادامه داد : همچنین هنرستان دخترانه راه ایمان با ۶ کلاس درس، ۲ کارگاه فوتوگرافی و خیاطی در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در حمیدیه افتتاح شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با دعوت از خیران برای کمک به توسعه مدرسه سازی در استان اظهار کرد: دبستان امام هادی (ع) نیز در روستای سبحانیه شهرستان دشت‌آزادگان با هفت کلاس درس توسط این موسسه ساخته و به بهره برداری رسید.

حبیبی افزود: موسسه خیریه راه ایمان تا کنون ۹۰ مدرسه در مناطق کم برخوردار استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: تامین پول کتاب، لباس، استخدام معلم بومی و تجهیز مدارس از جمله اقدامات دیگر این موسسه خیریه است و با این اقدامات، اثرات مثبت زیادی در حوزه آموزش مناطق محروم استان و جلوگیری از ترک تحصیل دانش‌آموزان داشته است.

وی گفت: خیران مدرسه‌ساز خوزستان همواره در حوزه مدرسه‌سازی سرآمد کشور هستند و در جایگاه نخست کشور قرار دارند.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان تا پایان امسال ۸۰۰ کلاس درس در استان بهره‌برداری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha