۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85622612
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خون پلیس در رگ‌های مردم

۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85622612
خون پلیس در رگ‌های مردم

شهریار - ایرنا - ماموران وظیفه شناس فراجا در غرب استان تهران به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در اقدامی خداپسندانه اقدام به اهدای خون کردند.

به گزارش ایرنا، کارکنان انتظامی شهرستان بهارستان روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی در اقدامی خداپسندانه با حضور در سازمان انتقال خون اقدام به اهدا خون کردند.

خون پلیس در رگ‌های مردم

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.

سربازان سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: سربازان سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران و دارای جایگاهی مقدس هستند.

سردار "مهدی کرمی"روز چهارشنبه در مراسم روز سرباز در مسجدالنبی(ص) ستاد انتظامی غرب استان تهران، ضمن تبریک هفته انتظامی با اشاره به اینکه سربازان زینت کشور و سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: سرباز در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه و مفهومی مقدس و ارزشی بوده و مظهر اقتدار، ایثار، شجاعت و وطن دوستی است.

وی تصریح کرد: دوران سربازی، زمان بسیار مناسبی برای خودسازی‌ و به ظهور رساندن توانایی‌ها و قابلیت‌های دوران جوانی است تا در عرصه های مختلف به پویایی و رشد برسند.

وی در ادامه بیان داشت: وظیفه سربازان فرماندهی انتظامی حفظ نظم و امنیت جامعه و پاسداری از مرزها و کیان کشور است.

سردار کرمی در پایان خاطرنشان کرد: سربازی در کشور ما دارای چنان ارزش و جایگاهی است که کلیه کارکنان نیروهای مسلح با هر درجه و جایگاهی خود را سرباز حضرت ولی عصر(عج) و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی) دانسته و به این لقب خود نیز افتخار می کنند.

خون پلیس در رگ‌های مردم

گفتنی است در پایان این مراسم ، سردار کرمی به همراه سرهنگ آقاکارخانه معاون هماهنگ کننده استان و رئیس عقیدتی و سیاسی استان از سربازان نمونه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اهدای لوح تقدیر کردند.

اجرای مانور موتورسیکلت سواران قانونمند شهرستان قدس

خون پلیس در رگ‌های مردم

صبح امروز و به مناسبت فرارسیدن هفته انتظامی مانور موتورسیکلت سوراران قانونمند در ستاد پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قدس برگزار شد.

در این همایش که در راستای آموزش اهمیت استفاده از کلاه ایمنی در حفاظت از جان راکبان، لزوم اجرای قوانین و احترام به حقوق شهروندی و... انجام گرفت، تعدادی از موتور سیکلت سواران قانونمند با وسائط نقلیه موتوری پس از یک دوره کوتاه آموزشی، با پوشش انتظامی مناسب از سوی پلیس راهور، در سطح شهر مانور خود را عملیاتی نمودند.

حضور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در کمپ ترک اعتیاد طلوع سبز رهایی

خون پلیس در رگ‌های مردم

به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی "سرهنگ غلامعلی نعمتی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس به همراه سرگرد "علی چراغ آبادی" رئیس پلیس پیشگیری، "سید محراب حسینی" مسئول گروه دیده بان، از کمپ ترک اعتیاد طلوع سبز رهایی بازدید و با مددجویان دیدار کردند.

در این دیدار که با همراهی خیرین و مشارکت سازمان بهزیستی و فرماندهی انتظامی شهرستان قدس انجام شد از مدد جویان پذیرایی شد.

در این حضور " سرهنگ غلامعلی نعمتی " در دیدار چهره به چهره با مددجویان، ضمن بررسی مشکلات، پاسخگوی درخواست ها، انتقادها و پیشنهادات آنان بود.

حضور جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در مدرسه پسرانه شهیدان تقی زاده

خون پلیس در رگ‌های مردم

به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی "سرهنگ غلامعلی نعمتی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس و دیگر کارکنان کلانتری در مدرسه پسرانه شهیدان تقی زاده حضور یافتند.

در این حضور ضمن نواختن "زنگ انضباط اجتماعی" توسط سرهنگ غلامعلی نعمتی، مدیر مدرسه به همراه معلمان و دانش آموزان، با اهدا شاخه گل و شیرینی از خدمات شبانه روزی فرماندهی انتظامی شهرستان قدس در راستای تامین نظم و امنیت در زمان بازگشایی مدارس تجلیل و قدردانی کردند.

خون پلیس در رگ‌های مردم

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با حجت الاسلام "موسوی "امام جمعه بخش گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی .

تجلیل از فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

خون پلیس در رگ‌های مردم

سید اکبر اسحقی رئیس شورای اسلامی شهر به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان، ضمن تبریک هفته انتظامی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر فرماندهی انتظامی را گرامی داشته و از زحمات و تلاشهای سرهنگ علیزاده فرماندهی انتظامی شهرستان و پرسنل این مجموعه جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان قدردانی نمودند.

عبداله نوحی فرماندار بهارستان به مناسبت هفته انتظامی

خون پلیس در رگ‌های مردم

فرماندار بهارستان گفت : بدون تردید امنیت و آسایش، با ارزش ترین نعمت های الهی و رکن اساسی پیشرفت و آبادانی کشور، در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

وی در پیام خود آورده است: به واسطه هوشمندی، خداباوری، مردم مداری و کارآمدی نیروی خدوم انتظامی است که امروزه گنجینه نظم و امنیت عمومی به عنوان یکی از فاکتورهای مهم اقتدار و عزت ایران اسلامی در عرصه های بین المللی محسوب می شود.

فراجا؛ نهادی خدوم، مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای نقش خطیر خویش می پردازد.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگمردان نیروی انتظامی که خاضعانه جان در طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافظت و حراست می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و جان بر کف نیروی انتظامی و حافظان عرصه نظم و امنیت؛ هفته انتظامی را به فرماندهی انتظامی شهرستان، همه فرماندهان، کارکنان و سربازان غیور این نهاد در شهرستان بهارستان تبریک گفته و توفیق روزافزون این عزیزان را در سنگر برقراری نظم و امنیت از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha