فرمانده سپاه: بسیج سازندگی مراغه برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد

مراغه- ایرنا- فرمانده سپاه مراغه گفت: بسیج سازندگی سپاه این شهرستان در نیمه نخست سال جاری از طریق پرداخت تسهیلات برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا سرهنگ یحیی حیدری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی فروش محصولات تولیدی بانوان این شهرستان و در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: طی سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب تبصره ۲ قانون بودجه توسط بسیج سازندگی سپاه مراغه به متقاضیان پرداخت شده است.

به گفته وی این میزان تسهیلات برای مشاغل خانگی، کشاورزی، صنایع دستی، صنایع تبدیلی، قطب سیب و حمایت از صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یاری شهرستان پرداخت شد.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله اولویت‌های سپاه و بسیج است، ادامه داد: در سال جاری ۱۷۰ نفر از تسهیلات اعطایی بسیج سازندگی سپاه بهره‌مند شده‌اند که به طور میانگین برای حداقل ۲ تا سه نفر شغل ایجاد شده است.

سرهنگ حیدری این را هم بیان کرد: ۶۰ درصد از این اعتبارات در حمایت و تقویت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یاری به این صندوق‌ها اعطا شده است.

فرمانده سپاه: بسیج سازندگی مراغه برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرد
فرمانده سپاه مراغه: تقویت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یاری در دستور کار قرار دارد

به گفته وی ۲۰ درصد از این اعتبارات نیز برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و مابقی برای گروه‌های جهادی اقتصادی دارای اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار واگذار شد.

به گزارش ایرنا بسیج سازندگی همگام با دولت با اتصال به بدنه کارشناسی مردمی توانسته است در مسیر خدمت‌رسانی، اجرای عدالت، محرومیت‌زدایی و پیشرفت، گام‌های مستحمی در کشور بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha