کشته شدن دو شهرک‌نشین صهیونیست در کریات شمونه بر اثر اصابت راکت‌های حزب‌الله+ فیلم

تهران – ایرنا – رسانه‌های رژیم صهیونیستی به کشته شدن دو شهرک نشین در شهرک «کریات شمونه» بر اثر راکت‌های شلیک شده توسط حزب الله از جنوب لبنان اذعان کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، روزنامه عبری «یسرائیل هیوم» در این باره اذعان کرد بر اثر اصابت راکت‌های شلیک شده از جنوب لبنان، چندین ساختمان در این شهرک دچار آتش سوزی شد.

حزب الله لبنان صبح امروز چهارشنبه منطقه حیفا و اطراف آن و سکوی گازی «لویاتان» در شمال سزمین های اشغالی را با موشک هدف قرار داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک دست کم ۱۰ موشک از سوی حزب الله خبر دادند و در پی این حملات، آژیر خطر در چندین منطقه از حیفا تا قیساریه در شمال سرزمین های اشغالی به صدا درآمد.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز از فعال شدن سامانه پدافندی موسوم به فلاخن داوود برای رهگیری ۲ موشک شلیک شده از لبنان به منطقه حیفا خبر داد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گزارش داد که حزب الله، صبح امروز چهارشنبه به سمت سکوی استخراج گاز «لویاتان» رژیم صهیونیستی موشک شلیک کرده است.

این عملیات حزب الله در پاسخ به حملات تجاوزگرانه پیاپی رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت و مناطق جنوب و بقاع لبنان صورت گرفت.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha