۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85623095
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری گیلان: احکام جرایم مواد مخدر قاطعانه بررسی و اجرایی شود

رشت - ایرنا - رییس کل دادگستری گیلان گفت: پرونده های مربوط به جرائم مواد مخدر خوب و قاطع رسیدگی و احکام آن نیز سریع اجرایی شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جلسه کمیته حقوقی قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان اظهار کرد: مواد مخدر بلای خانمان سوز است و باید با اراده بالا با آن برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه مجازات برای قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر باید بازدارنده باشد بیان کرد: پلیس باید در حوزه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر تلاش مضاعفی انجام دهد.

رئیس شورای قضایی استان با قدردانی از پلیس نیروی دریایی و مرزبانی استان که بسیار موفق عمل می کنند, گفت: باید مسیرهای امن برای قاچاقچیان مسدود شده و موانع بازدارنده ای برای ورود و خروج قاچاق کالا و مشروبات الکلی و همچنین مواد مخدر به وجود آید.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد افزود: باید با اراده آهنین، زمینه عبور از پدیده شوم مواد مخدر را فراهم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه کمپ های ترک اعتیاد و همچنین مراکز ماده ۱۶ نیازمند توجه نظارت مستمر و دقیق است ابراز داشت: اگر مراکز ماده ۱۶ به صورت قوی و پر قدرت در استان وجود داشته باشند بخشی از نگرانی ها در حوزه دستگیری و نگهداری مجرمان مواد مخدر کاسته می شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان خاطر نشان کرد: مصوبات این کمیته لازم الاجراست و مدیران متولی باید اهتمام لازم در اجرای مصوبات را داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha