۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85623393
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم حملات هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه در سیصد و شصت و نهمین روز جنگ

تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی در سیصد و شصت و نهمین روز جنگ علیه غزه، به حملات و اقدامات ددمنشانه خود علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از العربی الجدید، با ورود جنگ به سیصد و شصت و نهمین روز خود، اشغالگران محاصره شدیدی را بر غزه به ویژه اردوگاه جبالیا و شهرک های جبالیا البلد، التوام، الکرامه، العطاطره، بیت لاهیا و بیت حانون اعمال کرده اند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی حملات زمینی خود را تشدید و اقدام به انفجار منازل کرده تا بتواند ساکنان باقیمانده در منطقه را کوچ دهد.

این در حالی است که منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کردند، دستکم ۴۰۰ هزار نفر در شمال نوار غزه در محاصره هستند.

«فیلیپ لازارینی»رئیس آژانس امداد رسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین (آنروا) نیز اعلام کرد: ما مجبور شدیم که برخی مراکز اسکان را برای اولین بار از زمان شروع جنگ تعطیل کنیم.

العربی الجدید در ادامه گزارش خود اعلام کرد که آمار شهدای جنگ از ۴۲ هزار نفر فراتر رفته و زخمی ها نیز به مرز ۹۸ هزار نفر نزدیک شده است.

این رسانه ادامه داد: بر اثر بمباران منطقه «الفخاری» در شرق شهر خان یونس، چهار فلسطینی به شهادت رسیدند. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز حومه بیمارستان «کمال عدوان» در شمال غزه را گلوله باران کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه های «البریج» و «النصیرات» در مرکز نوار غزه را نیز زیر آتش قرار دادند. یک خیابان در شرق منطقه «الزیتون» در جنوب شرق شهر غزه نیز از سوی ارتش اشغالگر گلوله باران شد. جنگنده های اسرائیلی نیز جنوب شرق شهر خان یونس را بمباران کردند.

همچنین جنگنده های اسرائیلی منزلی را در شرق «ابوغوله» در غرب اردوگاه الجدید در النصیرات بمباران کردند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه به شدت آسیب دیده‌اند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از یکسال جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha