۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85623399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ کارمند خراسان شمالی بازنشسته شدند

۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۳
کد خبر: 85623399
۶۰۰  کارمند خراسان شمالی بازنشسته شدند

بجنورد-ایرنا- مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان شمالی گفت: ۶۰۰ کارمند استان در نمیه نخست امسال بازنشسته و زیر پوشش این صندوق قرار گرفتند.

هدی قربانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این صندوق به تعداد ۱۶ هزار و ۳۷۳ نفر بازنشسته و وظیفه بگیر دارد که تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۸ نفر بازنشسته و ۲ هزار و ۷۸۵ نفر وراث حقوق بگیر (وظیفه بگیر) است.

وی به اقدامات صورت گرفته در ۶ ماهه اول سال جاری اشاره ای کرد و افزود: برگزاری جشنواره ورزشی در سطح استان در رشته های تیر اندازی، دارت، شنا، پتانک، اتللو، شطرنج و تنیس روی میز که نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد و از بازنشستگان نمونه استانی نیز تقدیر به عمل آمد.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان شمالی با بیان اینکه دخواست وام یکی از نیاز های بازنشستگان است تصریح کرد: در این بازه زمانی ۲ هزار و ۷۰۰ فقره وام به بازنشستگان پرداخت شده است.

وی مبلغ هر وام را سه میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در مجموع ۸۱۰ میلیارد ریال وان ضروری به بازنشستگان استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان شمالی تصریح کرد: در این بازه زمانی به تعداد ۹۲۲ نفر وام ازدواج فرزندان نیز به بازنشستگان زیر پوشش این صندوق پرداخت شده است.

وی مبلغ هر فقره وام ازدواج را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع این صندوق ۳۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلون ریال وام به بازنشستگان استان در راستای کمک هزینه ازدواج فرزندان پرداخت کرده است.

قربانی خاطرنشان کرد: تسهیلات پایان نامه دانشجویی در طرح حمپاد به تعداد ۲۴ نفر، فتتاح زمین ورزشی پتانک در مجموعه خانه امید بجنورد، استفاده بازنشستگان از تخفیفات سفر، فروشگاه ها و مجموعه های استخر طبق تفاهم نامه های انجام شده با صندوق از دیگر خدمات انجام شده در این بازه زمانی است.

وی با بیان اینکه اعضای صندوق شامل فرهنگیان و ۵۴ دستگاه، نهاد و سازمان هستند، اظهار کرد: بیشترین قشر بازنشسته در این استان مربوط به فرهنگیان و مابقی مربوط به سایر دستگاه ها است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha