کلاف سردرگم دانشگاه پردیس هیرمند در منطقه سیستان
عکس آرشیوی

زابل - ایرنا - فرماندار هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان ضمن مخالفت شدید با انتقال دانشگاه پردیس این شهرستان به زابل، گفت: هیچ‌گونه هماهنگی از سوی مجموعه دانشگاه آزاد جهت انتقال پردیس هیرمند به زابل با مجموعه فرمانداری صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کشاورز روز پنجشنبه در نشست با تعدادی از معتمدان، فعالان اجتماعی و نمایندگان دانشجویان در راستای پیگیری مشکلات به وجود آمده در خصوص پردیس هیرمند و دانشگاه آزاد زابل، اظهار کرد: در سال‌های اخیر یکی از مدارس سطح شهرستان جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی در اختیار دانشگاه بوده و همچنان این مکان در اختیار دانشگاه خواهد بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، وسایل سرمایشی و گرمایشی نیز به مدرسه محل استقرار دانشجویان اختصاص یافته اما متاسفانه مجموعه دانشگاه تاکنون هیچ‌گونه مساعدتی در خصوص تجهیز مکان آموزشی برای دانشجویان نداشته است.

فرماندار هیرمند ادامه داد: با مساعدت و نگاه ویژه مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان تا کنون کلاس‌های دانشجویان به صورت مستمر برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آتی جلساتی با مسوولان دانشگاه آزاد زابل در خصوص این موضوع برگزار خواهد شد و به صورت جدی پیگیر موضوع خواهیم بود.

کلاف سردرگم دانشگاه پردیس هیرمند در منطقه سیستان


عدم اجرای با کیفیت کلاس‌ها و فضای آموزشی

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل در اطلاعیه‌ای عدم اجرای با کیفیت کلاس‌ها و فضای آموزشی را علت برگزار نشدن کلاس‌ها دانشگاه پردیس در شهرستان هیرمند عنوان کرد و از انتقال کلاس‌های این دانشگاه به زابل خبر داد.

به گزارش ایرنا، در جوابیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل زابل به گلایه‌های مطالبه‌گران شهرستان هیرمند در خصوص تعطیلی پردیس این شهرستان آمده است: ضمن تشکر از دغدغه‌مندی جامعه مطالبه‌گر و فهیم هیرمند نسبت به مساله مهم آموزش عالی به اطلاع می‌رساند نظر به عدم همکاری لازم مسوولان هیرمند و نیمروز در راستای تعهدات مندرج در تفاهم‌نامه همکاری مبنی بر اجرای با کیفیت کلاس‌ها و فضای آموزشی که منجر به عدم برگزاری کلاس‌ها در طول ترم تحصیلی شده و سطح کیفی و علمی دانشگاه به‌ شدت زیر سوال است.

این اطلاعیه می افزاید: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل تصمیم بر برگزاری کلاس‌های درس رشته آموزش ابتدایی در واحد مادر گرفته است که این مهم به ارتقا کیفیت آموزش و سطح سواد دانشجویان منتهی خواهد شد.

چنانچه در جلسه هفته آتی مسوولان این شهرستان‌ها ملزومات لازم برای اجرای کلاس‌های با کیفیت را در نظر گرفتند روند برگزاری کلاس‌ها با رعایت استانداردهای لازم به حالت قبل بازخواهد گشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha