۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85623745
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - بیش از ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با هوشیاری ماموران انتظامی در شهرستان‌های درمیان و سرایان خراسان جنوبی کشف شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی درمیان روز پنجشنبه از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق دپو شده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رمضان مرادی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و قاچاق فرآورده‌های نفتی در یکی از مرغداری‌های حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان درمیان پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل شناسایی شده، هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف چهار هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق در سرایان

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان هم گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح برخورد با خودروهای سوختی، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های این شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مهدی شکوهی راد افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از تریلی، مقدار چهار هزار و ۵۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه کشف کردند.

وی بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی گفت: مبارزه با قاچاق از اولویت‌های ماموریتی پلیس است و همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که با این پدیده شوم مبارزه و جلوی آن گرفته شود تا گام‌های موثری در راستای رونق تولید برداشته شود.

فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق کشف شده در استان خراسان جنوبی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha