بانوان با نقش‌آفرینی در اجتماع به نهادینه‌سازی الگوی زن مسلمان می‌پردازند 

رشت - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار گفت: بانوان با نقش آفرینی در اجتماع به تثبیت و نهادینه‌سازی الگوی زن مسلمان می‌پردازند. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ عباس حسینی روز پنجشنبه در نشست با مسئولان امور بانوان رده‌های اقشاری سپاه قدس گیلان اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز در تراز بانوان متخصص بسیج ضرروی است؛ ضمن اینکه باید خانواده محوری و جهاد تبیین محور برنامه‌های بانوان متخصص بسیج باشد.

وی افزود: تشکیل هیات اندیشه ورز در تراز بانوان متخصص بسیج از انتظاراتی است که توسط بانوان هر قشر با حضور نمایندگان جامعه هدف خود محقق شود تا چالش‌ها، نیازمندی‌ها و راهکارها مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به نقش بانوان در نظام اسلامی و اهمیت نقش آفرینی آنان در جامعه بیان کرد: بانوان علاوه بر نقش مادری و همسری، با نقش آفرینی در اجتماع به تثبیت و نهادینه‌سازی الگوی زن مسلمان می‌پردازند.

وی با تاکید بر نقش آفرینی مسئولان امور بانوان اقشار و متخصصان بسیج در قبال جامعه هدف بانوان در هر قشر، خاطرنشان کرد: بانوان متخصص بسیج باید با تاکید بر هویت زن مسلمان به تبیین موازین انقلاب اسلامی، بیان پیشرفت‌ها و دستاوردها در قشرهای مختلف بپردازند.

جانشین ستاد تخصصی اقشار و متخصصان بسیج سپاه قدس گیلان اضافه کرد: انتظار می‌رود تا بانوان اقشار با تهیه نظام مسائل بانوان قشر تخصصی خود، مشکلات، راهکارها و نیازمندی‌ها را مشخص و مسیر تعالی بانوان در هر قشر تخصصی را هموار کنند.

سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های جامعه قشری بر محورهای جهاد تبیین، خانواده محوری و تقویت قدرت تشخیص حق از باطل، برنامه ریزی و اجرا شود، افزود: احیای هویت زن مسلمان، بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده، به عنوان محور فعالیت‌های پیش‌روی اقشار تخصصی، در دستور کار امور بانوان متخصص بسیج قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha