۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85623899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باقری: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85623899
باقری: خیلی خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تشکر می‌کنم که دوباره به پرسپولیس برگشتم و پس از یکسال و نیم خیلی خوشحال هستم. چه زمانی که بازی می‌کردم یا به عنوان مربی در کنار تیم بودم، تمام تلاشم را می‌کردم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، کریم باقری پس از امضای قرارداد رسمی با باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا باید از درویش تشکر کنم. او یکماه و نیم قبل صحبتی با من داشت و گفت که دوست دارد تا من دوباره با تیم باشم و گفتم که همواره با پرسپولیس بودم و زمانی که در تیم بودم تمام تلاشم را کردم تا وظایفم را به خوبی انجام دهم و زمانی که در باشگاه نیستم، باز هم در کنار این تیم بودم.

وی افزود: درویش گفت که تمام کارها را برای بازگشت من به پرسپولیس انجام می‌دهد. تشکر می‌کنم که دوباره به پرسپولیس برگشتم و پس از یکسال و نیم خیلی خوشحال هستم. چه زمانی که بازی می‌کردم یا به عنوان مربی در کنار تیم بودم، تمام تلاشم را می‌کردم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: الان با آمدن مربی خارچی، پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و اتفاقات خوبی رقم خورده است. خداراشکر هواداران همیشه پشت تیم بودند و راضی هستند و امیدوارم اتفاقات خوبی را با هم رقم بزنیم. گاریدو را از نزدیک ندیدم و درویش زحمت کشید و با او صحبت کرد. منتظرم تا او برگردد و قرار شد جلسه‌ای با درویش و او داشته باشیم.

وی ادامه داد: با برخی از بازیکنان پرسپولیس در این یکسال و نیم در ارتباط بودم و آنها هم محبت داشتند و با من تماس می‌گرفتند. امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد. لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و تیم ها خیلی خوب خود را برای بازی‌ها آماده می‌کنند. در پایان از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در این چند وقت از من حمایت کردند و دست همه را می‌بوسم. ز الان تا زمانی که در تیم هستم تمام تلاشم را می‌کنم تا با کمک مجموعه تیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. فعلا رقم قرارداد مهم نیست و همین که اجازه دادند تا در کنار تیم باشم لطف درویش و دوستانش بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha