۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85623944
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمین مرگبار القسام در جبالیا/ انهدام ۲ تانک و حمله پهپادی به نظامیان صهیونیست + فیلم

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز پنجشنبه از کمین ترکیبی و مرگبار خود برای نظامیان صهیونیست در منطقه جبالیا در شمال نوار غزه و انهدام ۲ دستگاه تانک و حمله پهپادی به نظامیان صهیونیست در جنوب این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، رزمندگان القسام از کمین ترکیبی خود برای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جبالیا خبر داد و اعلام کرد: مجاهدان این گردان‌ها گروهی از نیروهای پیاده دشمن مکانیزه متشکل از ۱۲ خودروی نظامی و یک کامیون حامل نظامیان صهیونیست را در کمینی که از قبل آماده شده بود، گرفتار کردند.

رزمندگان القسام در بیانیه خود افزود: به محض رسیدن نظامیان دشمن به محل کمین، مجاهدان ما کامیون حامل نظامیان اسرائیلی را با بمب «شواظ»، یک دستگاه جیپ هامر را با بمب «رعدیه» و یک دستگاه جیبی دیگر را با راکت «تاندوم» هدف قرار دادند و سپس به سمت منطقه کمین پیش رفته و باقیمانده نظامیان اشغالگر را از پا درآوردند و گروهی از نظامیان صهیونیست را هم که به سمت خانه‌ای در آن اطراف فرار می کردند، با بمب ضد نفر هدف قرار دادند.

گردان های القسام همچنین از هدف قرار دادن ۲ دستگاه تانک مرکاوای رژیم اسرائیل که همراه با نیروهای پشتیبانی دشمن به سمت این منطقه پیشروی کرده بودند، با راکت تاندوم و بمب شواظ خبر دادند.

این گردان‌ در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که صبح امروز، گشتی شناسایی دشمن صهیونیستی متشکل از ۲ جیپ و چهار نظامی را در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با یک پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

همزمان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین فلسطین نیز اعلام کرد که یکی از مجاهدان تک تیرانداز آنها یک نظامی صهیونیست را در منطقه التوأم در شمال غرب شهر غزه هدف قرار داده است.

همزمان گردان های المجاهدین نیز نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور جبالیا در شمال نوار غزه با خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha