۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 85623950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خبر خوب برای بسکتبال؛ احتمال بازگشت ذوب‌آهن قوت گرفت

تهران- ایرنا- در شرایطی که رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر بسکتبال در حال پیگیری است مسئولان ذوب‌آهن شرایط حضور دوباره این تیم در لیگ را ارزیابی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سوت بیست‌وششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در شرایطی از امروز دمیده شد که در هفته نخست این مسابقات روی نام یک تیم قدیمی و باسابقه به دلیل عدم حضور خط کشیده شد. بعد از کناره‌گیری باشگاه ذوب‌آهن از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال شاهد واکنش‌هایی در فضای رسانه‌ای بودیم تا جایی که شنیده می‌شود مسئولان اصفهانی یک‌بار دیگر دست به کار شده و حضور ذوب‌آهن در لیگ برتر را مورد بررسی قرار داده‌اند.

از اصفهان خبر می‌رسد قرار است ذوب‌آهنی‌ها تا روز یکشنبه تصمیم نهایی خود را به صورت رسمی اعلام کنند، تصمیمی که امیدواریم با رویکرد مثبت همراه باشد چراکه بسکتبال این استان از سابقه طولانی برخوردار بوده و باید به حیات آن در بالاترین سطح بسکتبال ایران کمک کرد.

عدم حضور ذوب‌آهن در لیگ برتر به مشکلات مالی و مسائل درون سازمانی آنها باز می‌گردد اما بدون شک با کمی درایت و مدیریت، می‌توان شرایطی را رقم زد تا آنها دوباره در لیگ حاضر شوند. از سویی دیگر از فدراسیون بسکتبال هم خبر می‌رسد که شرایط و آمادگی لازم برای همکاری فراهم شده و همه اهالی بسکتبال از این اتفاق خوب، استقبال خواهند کرد. حضور چهره‌های ورزشی از جمله نیما نکیسا در این باشگاه هم نوید بخش بوده و بسکتبالی‌ها به روزهای آتی امید بسیار دارند.

گفتنی است هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز آغاز شده و در حال پیگیری است که به دلیل عدم حضور ذوب‌آهن، بازی این هفته آنها لغو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha