۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85623966
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

طرح احداث ۳۵۰ واحد مسکونی در بوشهر آغاز شد

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85623966
طرح احداث ۳۵۰ واحد مسکونی در بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- طرح احداث ۳۵۰ واحد مسکونی سازمانی فرماندهی استان بوشهر با عنوان شهرک شهید دشت بوری در محدوده زمین‌های تازه الحاق شده به شهر بوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در این آیین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان بوشهر از اولویت‌های نخست استان بوشهر برای واگذاری زمین بوده تا واحدهای مسکونی موردنیاز حافظان امنیت به نحو مطلوبی تامین شود.

احمد محمدی زاده افزود: اکنون جای خوشحالی است که همزمان با روز پایانی هفته نیروی انتظامی شرایط فراهم شد تا عملیات اجرایی شهرک مسکونی شهید دشت بوری این نیرو در بوشهر عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: در کنار این ۳۵۰ واحد مسکونی، در شهرهای کنگان، برازجان و دیلم نیز واحدهای جدید برای کارکنان نیروی انتظامی عملیاتی شده و یا بزودی آغاز می‌شود که جمع این واحدها در فاز نخست به حدود یکهزار دستگاه‌ خواهد رسید.

استاندار بوشهر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز می توانند براساس ضوابط تعریف شده از سوی اداره کل راه و شهرسازی زمین موردنیاز خود را دریافت کنند.

محمدی زاده یادآور شد: در بوشهر ۶۵ هکتار زمین نیز به سازمان انرژی اتمی داده شده تا برای کارکنان خود زمین بسازد.

بیشتر بخوانید

۲ هزار هکتار زمین به ظرفیت شهرهای استان بوشهر الحاق شد

۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان بوشهر ساخت شد

محمدی زاده اظهار کرد: عملیات اجرایی واحدهای مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر ظرف ۱۵ روز آینده عملیات آماده سازی را آغاز می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: در راستای تقویت معیشت کارکنان، پیش بینی شده یکهزار و ۶۰۰ واحد مسکونی سازمانی برای نیروهای انتظامی استان احداث شود.

سردار حیدر سوسنی یادآور شد: استانداربوشهر در حاشیه جاده دسترسی به تنگک سوم پنج هکتار زمین دراختیار نیروی انتظامی برای ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی سازمانی قرار داده است.

وی افزود: برای ساخت منازل شخصی کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر نیز با مساعدت استاندار زمین موردنیاز آن تامین خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha