۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85623987
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست زیر ضربات حزب‌الله + فیلم

تهران-ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان امروز پنجشنبه مناطق و پایگاه‌های نظامی و محل های تجمع نظامیان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از جمله منطقه «زفولون» در شمال حیفا را موشک باران و یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیست را در حین پیشروی در منطقه مرزی راس ناقوره در جنوب لبنان منهدم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حزب الله لبنان منطقه «زوولون» در شمال شهر حیفا را به طور گسترده موش باران کرد و نظامیان رژیم صهیونیستی را در حین پیشروی به سمت منطقه الکنیسه ما بین دو ناحیه میس الجبل و محیبیب در منطقه مرزی شمال سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان هدف حملات راکتی قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از فلسطینیان ساکن نوار غزه و در راستای حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در دفاع از لبنان و مردم آن و در پاسخ به تهاجم وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان لبنانی، مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۵:۴۵ بعد از ظهر امروز پنجشنبه منطقه زوولون در شمال حیفا را با شلیک چندین موشک هدف قرار داده‌اند.

در بیانیه دیگر حزب الله آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۰۳:۳۰ بعداز ظهر امروز مواضع نظامیان دشمن اسرائیلی را که در حال پیشروی به سمت منطقه الکنیسه در حد فاصل میس الجبل و محیبیب بودند، هدف حمله راکتی قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان افزود: دشمن برای سومین بار درصدد انتقال مجروحان حملات صبح امروز رزمندگان حزب الله به منطقه راس الناقوره در مرز سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان بود که نظامیانش بار دیگر با موشک هدف قرار گرفتند.

حزب الله بیان اینکه درگیری با نظامیان صهیونیست در حال نفوذ به منطقه المشیرفه در راس الناقوره منجر به زخمی شدن آنها و انهدام ۲ خودروی ارتش رژیم صهیونیستی شد، افزود: ۵ دستگاه تانک و چند نظامی در مرکز نظامی اسرائیل در منطقه راس الناقوره بودندکه هدف رزمندگان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تأکید کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و مردم آن، ساعت ۰۲:۰۰ بعد از ظهر روز پنجشنبه، محل تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی در منطقه کفرجلعادی را هدف قرار داده‌اند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در ساعت ۰۴:۱۵ بعد از ظهر امروز پنجشنبه تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در مجاورت منطقه یارون هدف قرار دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که حزب الله از صبح تاکنون حدود ۲۰۰ فروند موشک به شمال سرزمین های اشغالی شلیک کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha