۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85624051
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری مدعیان در هفته نخست

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۴
کد خبر: 85624051
لیگ برتر بسکتبال؛ برتری مدعیان در هفته نخست

تهران- ایرنا- هفته نخست‌ بیست‌وششمین دوره لیگ برتر بسکتبال با انجام پنج دیدار آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در نخستین دیدار از هفته اول بیست‌وششمین دوره لیگ برتر بسکتبال تیم طبیعت اسلامشهر به مصاف تیم فولاد هرمزگان رفت که در پایان این بازی با نتیجه ۹۲ بر ۸۸ به سود طبیعت خاتمه یافت. در این دیدار سینا واحدی با ۳۴ امتیاز، یک ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن بود.

در دیگر بازی امروز مهگل البرز در اصفهان به مصاف تیم گلنور رفت و با نتیجه ۶۸ بر ۷۳ این دیدار را واگذار کرد. کورین هنری با ۱۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۳ پاس گل و کارایی ۲۲ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم‌های پایش پارت شاهرود و آینده‌سازان نیز به مصاف هم رفتند که پایش پارت با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ موفق به پیروزی شد. سید محمد حسینی با ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم آسمان ولایت مشهد مقابل شهرداری گرگان به میدان رفت با نتیجه ۱۰۷ بر ۷۸ مغلوب شد. در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن بود.

کاله مازندران نیز در آخرین بازی مقابل پالایش نفت آبادان به میدان رفت و با نتیجه ۶۲ بر ۴۷ به پیروزی رسید. امیرحسین آذری در این بازی با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و کارایی ۲۲ بهترین بازیکن بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha