هدفی بالاتر از ارائه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم

‌تهران- ایرنا- دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان و دیگر مسئولان بانک برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ در پنل تخصصی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه در این همایش دو روزه گزارش‌های خوبی ارائه شده است، تصریح کرد: تحلیلی شدن گزارش‌ها و کاربردی شدن آن ها ما را برای دستیابی به اهداف بسیار کمک خواهد کرد و این مهم یکی از نقاط قوت همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال بود. نقطه نظرات، نقدها و مشکلات باید مستمرا بیان، بررسی و مرتفع شوند؛ نپرداختن به مشکلات موجب ضرر و لطمه خواهد بود.

وی با اشاره بر تحول در حوزه فناوری و دیجیتال تاکید کرد: اولویتی برتر و مهم تر از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در بانک ملی ایران نداریم و باید در راستای تحقق این هدف مهم چشم اندازی ۲۰ ساله داشته باشیم و برای آن سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران به تغییرات صنعت بانکداری در جهان اشاره و اذعان کرد: بانک ملی ایران گذشته‌ پر افتخاری را رقم زده و اکنون نیاز است با پشتوانه‌ گذشته، نگاهی بلند مدت به آینده داشته و همگام با تغییرات این صنعت در سطح جهانی در نظام بانکداری ایران پیشرو باشد.

وی با اشاره به اینکه تحقق اهداف عالیه بانک، هدف تمام ارکان بانک ملی ایران است، ادامه داد: منابع ۵۵ میلیون سپرده گذار نزد ما در بانک ملی ایران به امانت است و برای حفظ این امانت با هرگونه اهمال‌کاری با جدیت برخورد خواهیم کرد.

نجار زاده ادامه داد: ساختار کلان بانک ملی ایران نیازمند اصلاحی است که باید توسط همکاران انجام شود و باید توجه داشت که بهترین و خبره‌ترین مشاوران ما، همکارانمان هستند که باید طرح‌ها و ایده‌هایشان را شنید.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اعلام اینکه مشتریان از اجرا، سهولت و سرعت دریافت طرح مهربانی رضایتمندی کامل داشتند، تصریح کرد: این طرح جذب منابع قابل توجهی را برای بانک به همراه داشته که نشان می‌دهد تمرکز بر ارائه محصولات جدید و ایده‌های نو می‌تواند برای دستیابی به اهداف بانک و کسب رضایت حداکثری مشتریان مثمر ثمر باشد. مهم این است که از جوانان و نخبگان خلاق و ایده پرداز در این راستا بهره‌گیری شود.

وی افزود: شایسته سالاری در سیستم بانک ملی ایران باور و ذهنیتی است که باید جملگی به آن دست پیدا کنیم، از همین رو سازوکار آن باید شفاف و به صورت سامانه‌ای طراحی شود تا بتوانیم برای پیشبرد فعالیت‌ها، افراد مستعد را شناسایی و مدیران توانمند را انتصاب کنیم.

نجار زاده در پایان سخنان خود با توجه به اهمیت حوزه آموزش در روند شایسته سالاری خاطر نشان کرد: باید آموزش سنتی را رها کرده و به سمت شیوه‌های نوین آموزشی گام برداریم و همچنین از تولید محتوای آموزشی مناسب برای همکاران، فرزندان و خانواده آنان غافل نشویم.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha