حوادث ترافیکی در خراسان رضوی ۱۴ مصدوم داشت

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ تصادف در محور فریمان به مشهد و شهرستان باخرز در خراسان رضوی رخ داد که ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت.

محمد علیشاهی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پراید ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه امروز در شهرستان باخرز مقابل پایگاه اورژانس رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم داشت و مصدومان توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان خاتم الانبیا باخرز منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو پارس ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در جاده فریمان به مشهد، ۱۰ کیلومتر بعد از فرهادگرد رخ داد که این حادثه هشت مصدوم داشت که یک مصدوم در محل به صورت سرپایی درمان شد و هفت مصدوم دیگر توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۵ پایگاه عملیاتی شامل ۹۹ پایگاه شهری، ۶۶ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۱۸۲ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲۳ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha