افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی پایتخت تا پایان سال

تهران بزرگ- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تعداد ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی تا پایان سال جاری به ۱۴۱ ایستگاه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان افزایش می‌یابد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از شهرداری تهران، قدرت‌اله محمدی با اشاره به این موضوع که سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به صورت ۲۴ ساعته در ۱۳۸ ایستگاه فعالیت دارد و با پنج هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان برای حفظ جان و مال مردم تلاش می‌کند، افزود: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی تا پایان سال به ۱۴۱ ایستگاه خواهد رسید این در حالی است که قبل از انقلاب ۱۸ ایستگاه آتش‌نشانی فعالیت داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان این موضوع که خدمات آتش‌نشانی تنها به اطفای حریق محدود نمی‌شود؛ اظهار کرد: بلکه در بسیاری موارد دیگر نیز یاری‌رسان مردم پایتخت هستیم.

افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی پایتخت تا پایان سال

محمدی ادامه داد: حدود ۲۵ خدمت به جز اطفای حریق در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به شهروندان ارائه می‌شود. این تلاش‌ها از برکات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: در حوزه مدیریت شهری نیز اقدامات مهمی انجام شده است. همچنین تلاش برای کاهش زمان انتظار در مترو به کمتر از ۱۰ دقیقه و بهبود سیستم حمل و نقل عمومی ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha