رسیدگی به پنج هزار پرونده شکایت مردمی از صنوف در آذربایجان‌غربی

ارومیه- ایرنا- معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ۱۴ هزار و ۷۵۲ شکایت مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ درخصوص فعالیت اصناف طی نیمه نخست امسال در استان دریافت شده که پنج‌هزار شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

ایرج مرندی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه نتایج پیگیری ها به افراد اعلام شده است، افزود: بیشترین میزان شکایت دریافتی به ترتیب اولویت در حوزه مواد غذایی و پروتئینی، آرد و نان، خودرو، لوازم خانگی و خدماتی بوده است.

وی اظهار کرد: از ابتدا تا پایان شهریور، چهارهزار و ۷۸۸ پرونده تخلف در استان تشکیل شد که این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، هشت درصد رشد داشته است.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ادامه داد: ارزش ریالی این پرونده های تخلفات صنفی و غیرصنفی به ۱۲ هزار و ۹۵۵ میلیارد ریال رسیده است.

مرندی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی، صنعتی و تولیدی و خدماتی استان از ابتدا تا پایان شهریور ۵۰ هزار و ۲۹۵ مورد بازرسی نیز انجام شد.

وی افزود: در این مدت پنج هزار فقره پرونده تخلف جهت رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده که ارزش آنها نزدیک به ۱۳ هزار میلیارد ریال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha