ساماندهی معتادان متجاهر، گام مهم شهرداری تهران

تهران بزرگ - ایرنا - رییس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با اشاره به تغییر نگرش شهرداری تهران نسبت به ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: مدیریت شهری پایتخت با تشکیل قرارگاه آسیب‌های اجتماعی با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها برای اولین بار گام بزرگی در راستای ساماندهی معتادان متجاهر برداشت.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، محمدعلی حیدری روز جمعه با اشاره به نقشه راه شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری اظهار کرد: مدیریت‌ شهری دوره ششم براساس برنامه چهارم توسعه شهر تهران و با محور قرار دادن حکمرانی مردم‌محور، گام‌های موثری را برداشته است.

وی با اشاره به تحول روحی و نرم‌افزاری شهر، افزود: ایجاد نشاط جمعی در فضای شهری و بزرگداشت مناسک و شعائر ملی و دینی از جمله کلان پروژه‌هایی بود که تهران را از حالت راکد خارج کرد.

حیدری شهر تهران را الگو و پرچم‌دار شهرهای کشور برشمرد و اظهار کرد: اقدامات موثری از جمله «جشن غدیر» که در این دوره مدیریت شهری تهران پیاده شده، امروز الگوی سایر شهرها و کلانشهرهای کشورمان نیز قرار گرفته است.

رییس‌ دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با اشاره به عزم مدیریت شهری به مردمی‌سازی اداره شهر ادامه داد: طرح «من شهردارم» تجلی اراده شهروندان در تصمیم‌سازی و حتی تصمیم‌گیری برای اداره است که به صورت مستقیم نظرات شهروندان در مقیاس محله گردآوری و اقدام شد.

ساماندهی معتادان متجاهر، گام مهم شهرداری تهران

حیدری با تاکید بر برکات حضور و مشارکت مردم در فرآیند تصمیم‌گیری و اداره شهر، تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری ششم، اصل فعالیت‌ها با محوریت مردم تعریف شده است. هر موقعی که مردم وارد عرصه شده‌اند، گره‌ها باز شده و امور در بهترین شرایط خود انجام شده است.

رییس دبیرخانه راهبری مشارکت‌های محله‌ای شهر تهران با تشریح فرآیند استقرار اعضای هیات امنای ٣۵٢ محله تهران براساس نظام‌نامه مشارکت‌های محله‌ای شهروندان، افزود: اعضای هیات امنای محلات شهر نیز در راستای تقویت و جلب هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی در محلات شهر مستقر شده‌ که موضوعات و مسایل محله را سراها دنبال می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha