اعزام مربیان مجرب کشتی به‌شهرها گام بزرگی برای استعدادیابی

شهر ری - ایرنا - رییس کمیته لیگ کشتی استان تهران گفت: فدراسیون کشتی درسال جاری با اعزام مربیان مجرب و کارآزموده به شهرهای کم‌برخوردار گام بزرگی درجهت شناسایی استعدادها انجام داد.

مهرداد نقد علیپور روز جمعه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال جاری مسابقات لیگ کشتی آزاد و فرنگی نونهالان، نوجوانان، جوانان را به صورت متمرکز و در قالب ۸ تیم از شهرستان های استان تهران از جمله تیم اسلامشهر، شهریار، باشگاه های استان تهران و توابع در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

رییس کمیته لیگ کشتی استان تهران گفت :تیم‌های کشتی رده سنی نونهالان استان درمسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشوری درسالن شهدای هفتم تیر شرکت کردند.

اعزام مربیان مجرب کشتی به‌شهرستانها گام بزرگی برای استعدادیابی جوانان بود

وی در ادامه افزود: تیم های کشتی رده سنی نونهالان استان تهران و سراسر کشور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشوری با حضور ۳۶۰ کشتی گیر در سالن شهدای هفتم تیر تهران از ۱۹ دی ماه آغاز شده است.

وی افزود: امسال برای لیگ کشتی برنامه ریزی های خوبی داریم و از کشتی گیرهای ‌کشورهای قطر و آذربایجان نیز دعوت شده است تا در این لیگ حضور یابند تا بتوانیم لیگ باشگاه های استان تهران را در قالب لیگ متمرکز و در شهرستان های استان تهران برگزار کنیم .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن مسابقات کشوری و آسیایی آمادگی جسمانی کشتی گیران درسطح بالایی قرار دارد و هدف از برگزاری این مسابقات را آمادگی بیشتر کشتی گیران و بسترسازی مناسب برای راهیابی به اردوی تیم ملی و استعدادیابی کشتی گیران است تا بتوانیم برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران افتخار آفرینی کنیم.

اعزام مربیان مجرب کشتی به‌شهرستانها گام بزرگی برای استعدادیابی جوانان بود

رئیس کمیته لیگ کشتی استان تهران در پایان افزود: کار بسیار بزرگ فدراسیون کشتی در سال جاری اعزام مربیان مجرب و کار آزموده به استان ها و شهرستان های کمتر برخوردار کشور در جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها بوده است .

وی افزود: در شهرستان های استان تهران نیز خانه کشتی به همت شهرداری تهران احداث گردیده است و در این خانه کشتی پایگاه قهرمانی ساخته شده و به افرادی که از توانایی مالی کمی برخوردارهستند آموزش ها با شهریه ی کم و یا به صورت رایگان ارائه می گردد تا همه ی افراد بتوانند از خدمات این خانه های کشتی بهره مند شوند.

مهرداد نقد علیپور از پیشکسوتان کشتی ایران و مربی بین المللی ‌است و سابقه ی حضور در مسابقات آسیایی، قهرمانی نوجوانان ایران، قهرمان جام باشگاه های جهان و قهرمانی آسیا را در کارنامه ی خود دارد.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha