مسی: دلم برای بازی دوباره در تیم ملی تنگ شده بود/ بازی زشتی داشتیم

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی آرژانتین گفت: در این مدت بازی‌های تیم ملی را از دست دادم اما خوشحالم که برگشتم. دلم برای بازی دوباره در تیم ملی آرژانتین تنگ شده بود.

به گزارش ایرنا، تیم ملی آرژانتین بامداد امروز در چارچوب هفته نهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی در ورزشگاه مونومنتال با قضاوت گوستاوو تیرا میهمان تیم ملی ونزوئلا بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی در شرایط نامساعد جوی برگزار شد. پیش از آغاز بازی، بارش شدید باران و آب‌گرفتگی زمین، این دیدار را به تاخیر انداخت. در این دیدار لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتین که برای اولین بار از ماه جولای، زمانی که در بازی با کلمبیا در فینال کوپا آمه‌ریکا دچار مصدومیت شد برای آلبی‌سلسته به میدان رفت.

مسی پس از پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سخت بود. شرایط زمین بسیار بد بود و ما نتوانستیم دو پاس متوالی به هم بدهیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم اما بازی به این شکل دشوار است. این بازی زشت بود. ما آماده بودیم و جنگیدیم، نبردها را بردیم ولی نمی‌توانستیم بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم. وضعیت زمین بسیار بد بود.

وی افزود: انتظار برای بازگشت به شرایط بازی کردن طولانی‌ شد چون مدت زیادی را خارج از زمین گذراندم و در این مدت بازی‌های تیم ملی را از دست دادم اما خوشحالم که برگشتم. دلم برای بازی دوباره در تیم ملی آرژانتین تنگ شده بود. اکنون ما یک سفر طولانی برای بازگشت به خانه داریم، سپس چند روز باید استراحت کنیم و برای بازی بعدی‌مان که در خانه است (بامداد چهارشنبه با بولیوی)، آماده شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha