۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85624484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی زنجان تکمیل شد 

۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85624484
ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی زنجان تکمیل شد 

زنجان - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از تکمیل ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی زنجان در روزهای برگزاری جشنواره ملی آش ایرانی خبر داد و گفت: استقبال شهروندان از این رویداد گردشگری قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داود آبیان روز جمعه در حاشیه جشنواره ملی آش ایرانی اظهار کرد: ورود حجم بالایی از گردشگران داخلی و خارجی در روزهای برگزاری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی پیش‌بینی شده بود که خوشبختانه کمبود محل اسکان نداشتیم و مشکلی هم برای اسکان و اقامت گردشگران به وجود نیامده است.

وی اظهار کرد: از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه تمامی ظرفیت اسکان اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌های مسافر دارای مجوز رسمی در شهر زنجان به طور کامل تکمیل شده است.
آبیان در خصوص نظارت بر روند اقامت مسافران در این ایام نیز گفت: تیم‌های نظارتی به ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت گشت‌های مشترک کار نظارت بر واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: باید با رونق و توسعه حوزه گردشگری به جهانیان ثابت کنیم ایران کشوری امن است همان‌طور که مردمان ما احساس امنیت می‌کنند و حافظان امنیت هستند گردشگران خارجی هم می‌توانند با احساس امنیت کامل ایران را به عنوان مقصد گردشگری برای خود انتخاب کنند.

هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی از ۱۶ تا ۲۰ مهرماه در نمایشگاه‌های بین المللی کاسپین زنجان دایر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در ایام برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از آن بازدید کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha