لیگ برتر فوتسال بانوان؛ تیم فولاد هرمزگان از سایپا تهران شکست خورد

بندرعباس - ایرنا - تیم فولاد هرمزگان در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز جمعه در مصاف با سایپا تهران در سالن فجر بندرعباس، با نتیجه چهار بر ۲ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فولاد بانوان هرمزگان بعد از برد شیرین در بیرون از خانه در مقابل مس رفسنجان آمده بود تا در مصاف با تیم پر مهر و ملی پوش سایپا تهران امتیاز کسب کند.

در این دیدار شاگردان کلثوم دارا در تیم فولادهرمزگان هر آنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و هنوز ۱۲ دقیقه از بازی نگذشته بود که الهه شهلایی برای فولاد گلزنی کرد تا خوشحالی را به هواداران تیمش هدیه کند.

این گل چهار دقیقه دوام نیاورد و نگار السادات یعقوبی بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه‌های پایانی نیمه نخست هلیا معظمی گل دوم را برای سایپا به ثمر رساند تا نیمه نخست ۲ بر یک به نفع تیم مهمان پیش افتد.

در نیمه دوم برتری با تیم مهمان بود و نگار السادات یعقوبی سومین گل را در دروازه میزبان جای داد و تیم فولادهرمزگان بعد از دریافت این گل رو به بازی تهاجمی آورد و راضیه پرسه با ضربه دیدنی دروازه سایپا را فروریخت.

اما سایپا دست‌بردار نبود و بار دیگر یعقوبی بهترین بازیکن میدان گل سوم خودش و چهارم تیمش را در دروازه فولاد کاشت تااین بازی با نتیجه چهار بر۲ به سود سایپا به پایان برسد و صدرنشینی را همچنان در دست گیرد.

تیم فولاد هرمزگان هفته چهارم باید در بازی بیرون از خانه مهمان تیم رایزکو صفا دشت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha