عواقب انتشار پوستر جنجالی از دروازه‌بان ازبکستان؛ مدیر رسانه باشگاه فولادخوزستان اخراج شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان ضمن معذرت‌خواهی در رابطه با انتشار پوستر جنجالی از دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان اعلام کرد که سمت مدیررسانه این باشگاه به شخص دیگری واگذار می‌شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ دیروز در تاشکند برگزار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

قبل و بعد از این دیدار بازیکنان دوتیم در نشست خبری اقدام به کری‌خوانی علیه یکدیگر کردند که این کری‌خوانی‌ها حواشی زیادی را ایجاد کرد.

بخش رسانه‌ایی باشگاه فولادخوزستان بعد از این دیدار دست به اقدام عجیبی زد و با انتشار عکسی از «اتکیر یوسفوف» دروازه‌بان تحت قرارداد فولاد که به عنوان دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان مقابل ایران به میدان رفته بود، به تمجید از او پرداخت و یوسفوف را عقاب آسیا خطاب کرد. این اقدام باعث شد تا بازتاب‌های منفی در بین رسانه‌ها به وجود بیاید.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در گفت‌گو با خبرنگار ایرنا در این رابطه اظهار داشت: اولویت اول همه ما تیم ملی است و از آنجایی که این موضوع بدون اطلاع باشگاه و هیات‌مدیره درج شده، ضمن پوزش خواهی مقرر شد که سمت مدیر رسانه این باشگاه به شخص دیگری واگذار شود.

نصیرزاده افزود: بازیکنان در هر جایگاهی که هستند فقط برای همان جایگاه تجلیل می‌شوند و بازیکنان خارجی ما تا زمانی که در مسابقات داخلی به زمین می‌روند به آنها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت. ولی وقتی آن‌ها به عنوان یکی از رقبای ما در مسابقات ملی به زمین می‌روند، نگاه همه ما ملی است و اولویت با تیم ملی کشورمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha