۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85624577
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال کراپ الوند میهمان خود را شکست داد

۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱
کد خبر: 85624577
تیم فوتسال کراپ الوند میهمان خود را شکست داد

قزوین - ایرنا - تیم فوتسال کراپ الوند در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال مقابل میهمان خود، پالایش نفت بندرعباس به پیروزی ۲ بر یک رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال کراپ الوند در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر جمعه و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند میزبان تیم پالایش نفت بندرعباس بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم میزبان پایان یافت.

تا پیش از این دیدار، تیم های فوتسال کراپ الوند از ۶ دیدار گذشته خود با چهار برد، یک تساوی و یک باخت و با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم و تیم پالایش نفت بندرعباس نیز با همین تعداد بازی و با پنج برد و یک باخت و کسب ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول مسابقات ۱۴ تیمی این دوره از رقابت ها قرار داشتند.

نیمه نخست این دیدار علی رغم چند موقعیت خطرناک به ویژه از سوی تیم میزبان گلی به همراه نداشت و هر ۲ تیم با نتیجه مساوی بدن گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ابتدا این تیم کراپ الوند بود که از روی نقطه پنالتی توانست توسط علی مروتی به اوین گل این دیدار برسد اما تیم میهمان بلافاصله توانست با گل امیرحسین دهقانی به گل تساوی دست پیدا کند.

اما در ۲ دقیقه پایانی این دیدار باز این تیم میزبان بود که با گلزنی دوباره علی مروتی توانست به گل دوم و پایانی این دیدار دست پیدا کند.

قضاوت این دیدار بر عهده ولی امجدی و احسان نعمتی بود و هادی لطفی به عنوان وقت نگهدار و بهشاد پنجه زاده نیز ناظر این دیدار بود.

تیم کراپ الوند با این پیروزی به امتیاز ۱۶ دست یافت و جمعه هفته آینده، ۲۷ مهرماه میهمان تیم فولاد زرند ایرانیان خواهد بود و تیم پالایش نفت بندرعباس نیز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه میهمان تیم فرش آرا مشهد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha