۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85624881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ درصد اعتبارت عمرانی کردستان تخصیص یافت

۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۰۸
کد خبر: 85624881
۱۳ درصد اعتبارت عمرانی کردستان تخصیص یافت

سنندج-ایرنا-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: ۱۳ درصد اعتبارات عمرانی استان از ابتدای سال جاری تاکنون تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی روز شنبه در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: تاکتون ۵۴ درصد اعتبارات هزینه ای در استان تخصیص یافته و به طور یکسان بین دستگاه های اجرایی توزیع شده است.

وی میزان تخصیص اعتبارات عمرانی در استان را ۱۳ درصد اعلام کرد و افزود: این میزان تخصیص هم در قالب تنخواه به استان های سردسیری هم چون کردستان تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه میزان اعتبار عمرانی تخصیص داده شده به استان از منبع اعتبارات استانی و نفت بوده است، افزود: سازمان برنامه و بودجه وعده داده در ۱۵ به ۲۰ روز آینده برای پروژه های ملی در استان، اعتباراتی تخصیص خواهند داد.

محمدی با بیان اینکه میزان درآمدهای استان در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ از لحاظ میزان مصوب ۱۳۷ درصد افزایش یافت، گفت: رشد میانگین درآمدهای کشوری در سال گذشته ۷۳ درصد و در کردستان ۴۳ درصد بود.

وی اعتبار و میزان تخصیص آن را تابعی از درآمدهای مصوب استان ها خواند و بیان کرد: با تحقق درآمدهای مصوب، تخصیص و میزان اعتبارات عمرانی با ضریب ۲ و هزینه ای هم با ضریب سه همراه خواهد شد.

آغاز سرشماری کشاورزی از ۱۲ آبان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در این جلسه اظهار کرد: از ۱۲ آبان سال جاری سرشماری کشاورزی آغاز می شود و به مدت ۴۵ روز به طول می انجامد.

اکبر محمدی ادامه داد: مقدمات اجرای این سرشماری در استان فراهم شده و از فردا یکشنبه ۲۲ مهر کلاس های آموزشی برای آمارگیران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری این سرشماری در جمع آوری و تولید اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی در اقتصاد و اشتغال استان تاثیرگذار است لذا با دقت باید انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha