۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۹
کد خبرنگار: 1018
کد خبر: 85624933
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایش "بعضی‌ها را باید دورادور دوست داشت" در یزد به روی صحنه رفت

یزد- ایرنا- تئاتر "بعضی‌ها را باید دورادور دوست داشت" در ژانر اجتماعی، تا آخر مهرماه در پلاتو هنری صاحب جلال در یزد به روی صحنه است.

طراح و کارگردان این نمایش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در نمایش "بعضی ها را باید دورادور دوست داشت" به دو مفهوم عشق و خیانت که از ابتدا تا ابد همراه آدم است پرداخته و در مفهومی دیگر به اثرات مثبت و منفی فضای مجازی در روابط خانوادگی می پردازد.

سید محمد رضا گلزاری افزود: این نمایش، چهره دروغین انسان ها را نشان می دهد و در پایان با عیان شدن چهره واقعی آدم ها روبرو می شویم و به این نتیجه می رسیم که در نهایت شخصیت انسان ها فاش خواهد شد و اگر این حقیقت تلخ باشد باعث نابودی زندگی فردی و اجتماعی افراد می شود همانگونه که زندگی شخصیت اصلی این نمایش نابود می شود.

وی ادامه داد: داستان نمایش "بعضی ها را باید دورادور دوست داشت" داستان دو خواهر با شوهرانشان است که هرکدام آمال و آرزوهایی دارند و برای رسیدن به آن ها حاضرند دست به هر کاری بزنند، خواهری که بچه دار نمی شود و حسرت بچه داشتن دارد و خواهری که شوهر پولدار دارد ولی آرزو دارد بالرین معروف شود و در ادامه داستان، اتفاق های زیادی رخ می دهد.

نمایش "بعضی ها را باید دورادور دوست داشت" تا آخر مهرماه هر شب از ساعت ۲۱ در کوچه تالار هنر پلاتو صاحب جلال به روی صحنه می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha