پزشکیان به شعار وفاق ملی پایبند است/ دستور ویژه رئیس جمهور برای تامین اعتبار سد دشتستان

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در جریان کامل احداث سد دالکی دشتستان قرار دارد و با دستوری به سازمان برنامه و بودجه خواستار تخصیص اعتبار جدیدی به این طرح شد.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی در نشستی با حضور رئیس جمهور شرکت کرده و در فرصتی که پیش آمد، مسائل و مشکلات مردم حوزه انتخابیه و استان بوشهر را مطرح و خواستار چاره اندیشی شدم.

وی افزود: در این نشست پس از توضیحانی در خصوص ظرفیت ها و چالش های دشستان در شاخص های مختلف و به خصوص سد دالکی، خواستار تأمین مالی این طرح شده که رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه برای تأمین مالی اعتبار این سد، دستور اقدام صادر کردند.

سخنگو و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بررسی های ما نشان می دهد که رئیس جمهور به شعار وفاق معتقد و پایبند است و پس از انتخاب توسط مردم برای ریاست جمهوری از لحاظ روحی هیچ تغییری نسبت به دوران نمایندگی مجلس نکرده است.

بیشتر بخوانید

پیشرفت سد دالکی به ۵۵ درصد رسید

استان بوشهر ۹ سد در دست ساخت و مطالعه دارد

فعالیت هم‌زمان ۶ کارگاه سدسازی در استان بوشهر

رضایی بیان کرد: دکتر پزشکیان، انسانی مردمی و ساده زیست، علاقمند به توسعه کشور و رفع مشکلات موجود است.

وی گفت: در این نشست از رئیس جمهور درخواست کردم که ورود مستقیمی به چالش های کشور در حوزه انرژی، ناترازی ها و موضوع تورم داشته باشد که تجربه نشان داده در صورتی که شخص اول اجرایی کشور ورود نکند معاونین و وزرا نیز چندان توجهی نمی کنند.

نماینده دشتستان ادامه داد: رئیس جمهور در این نشست اعلام کرد اعتقاد وی به رهبری ریشه ای و مربوط به امروز و دیروز نبوده و کسی نمی تواند اعتقادم را نسبت به ایشان عوض کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha