۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85624965
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خوزستان قطب کشتی فرنگی ایران است

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه این استان، قطب کشتی فرنگی کشور است گفت: تیم کشتی فرنگی خوزستان در رقابت‌های نونهالان قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت.

رمضان جمالپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در پایان این رقابت ها که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم آینده‌دار استان خوزستان با شایستگی کامل و با پشت سر گذاشتن کلیه تیم های مدعی عنوان قهرمانی این پیکارها را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات، کشتی‌گیرانی از ۳۴ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم استان خوزستان با کسب چهار طلا ، یک نقره و چهار نشان برنز و مجموع ۲۰۰ امتیاز قهرمان این مسابقات شد.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: این افتخار در حالی به دست آمد که تیم خوزستان با اختلاف ۵۹ امتیاز نسبت به تیم دوم و بالاتر از استان‌های مازندران ، فارس و توابع تهران، به مقام قهرمانی رسید.

وی بیان کرد: در این رقابت ها ابوالفضل دیناروند، آرمین اسماعیلی، محمدامین خشنودفر و سوشیانت حسن پور صاحب مدال طلا، آرین کیانی مدال نقره، مرتضی عزیزیان، کوروش محمدی، مهدی عبدولی و یوسف سعادتی‌فر به مدال برنز دست یافتند. همچنین امیرعلی عشیری‌کیا و یاسین حاتمی‌نیا عنوان پنجم مسابقات را کسب کردند.

جمالپور گفت: این پیکارها در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار و در بسیاری از اوزان، رقابت مهیجی بین کشتی‌گیران ایجاد شد.

وی ادامه داد: اختلاف امتیاز تیم استان خوزستان با دیگر استان‌ها، نشان از اقتدار بلامنازع کشتی خوزستان و جایگاه این رشته در سطح کشور است.

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در شهرهای مختلف استان در رشته کشتی فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha