برگزیدگان نهایی ششمین جشنواره موسیقی امیرجاهد اعلام شد

تهران- ایرنا- دبیرخانه ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد اسامی برگزیدگان در بخش‌های دونوازی و گروه‌نوازی این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد، مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد درباره برگزیدگان نهایی گفت: آیین اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه- ۲۶ مهرماه- ساعت ۱۸ در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود و تمامی برگزیدگان در این مراسم مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.

وی افزود: به تشخیص شورای سیاستگذاری جشنواره، برگزیدگان از رتبه‌ کسب‌ شده‌ خود در مراسم اختتامیه با خبر خواهند شد و جدول اعلام‌شده در بخش دونوازی بر اساس نام خانوادگی نوازنده اول و در بخش گروه‌نوازی بر اساس نام گروه‌ها، به ترتیب حروف الفبا درج شده است و ترتیب اسامی اعلام‌ شده در جدول، به رتبه‌ کسب‌شده ارتباطی ندارد؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال درباره جشنواره از طریق ارسال پیام در پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۵۴۰۶۰۲۰۵ اقدام کنند. برای اطلاع از اسامی برگزیدگان اینجا مراجعه کنید.

بیدگلی بیان کرد: امسال نیز علاوه بر رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته‌ تقدیر، بخش استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده و با انتشار جدول هدایای جشنواره، تمام تلاش خود را برای حمایت‌های ویژه برای این افراد به ‌کار گرفته‌ایم.

برگزیدگان نهایی ششمین جشنواره موسیقی امیرجاهد اعلام شد

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد گفت: برای تمامی هنرجویان شرکت‌کننده‌ در این جشنواره، آرزوی پیروزی و سربلندی در عرصه موسیقی کشور دارم و امیدواریم از همین لحظه تمام تلاش خود را برای شرکت و کسب رتبه‌های شایسته‌تر در دوره هفتم این جشنواره به‌ کار گیرند.

ششمین دوره جشنواره ملی موسیقی «امیرجاهد» از سوی خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران، انجمن موسیقی ایران، برج آزادی تهران، بنیاد رودکی و شهرداری منطقه ۱۴ تهران مورد حمایت قرار می‌گیرد.

خانه موزه دکتر معین و استاد محمدعلی امیرجاهد با همکاری خانه موسیقی ایران براساس وظایف و رسالت خود، جشنواره ملی موسیقی «امیرجاهد» را به منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران و ضرورت کشف استعدادهای درخشان و حمایت از نسل جوان در پنج رده سنی؛ «الف» (۱۱-۸)، «ب» (۱۵-۱۲)، «ج» (۲۰-۱۶)، «د» (۳۰-۲۱) و «ه» (۳۱ سال به بالا) برگزار کرد.

در این جشنواره که شامل موسیقی ایرانی (سنتی و محلی)، کلاسیک، پاپ، کوبه‌ای و آواز است، افراد متقاضی و گروه‌ها با توجه به رده سنی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha