دادستان کل کشور:اراضی زراعی به باغ ویلا تبدیل نشود

تهران - ایرنا - دادستان کل کشور با تاکید بر لزوم حفظ زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها گفت: نباید این اراضی به باغ ویلا تبدیل شود زیرا به موجب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مصوب سال ۷۴ و اصلاحیه آن در سال ۸۵ این عمل جرم‌انگاری شده است.

به گزارش ایرنا از دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی‌ آزاد امروز شنبه در جلسه شورای معاونین از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست به وظایفی که در قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای آنها تعریف شده عمل کنند.

دادستان کل کشور در بخشی از اظهارات خود به تداوم جنایات ریِم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: اسرائیل غاصب با حمایت‌های آمریکا به جنایت‌های خود علیه مردم مظلوم غزه، لبنان و سوریه ادامه می‌دهد و برخی از فرماندهان جبهه مقاومت در این راه به شهادت رسیدند و قطعا خون شهدا موجب تقویت و محبوبیت هر چه بیشتر مقاومت و پایداری در برابر جنایات وحشیانه آنها و موجب فروپاشی این رژیم غاصب خواهد شد.

دادستان کل کشور:اراضی زراعی به باغ ویلا تبدیل نشود

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به برگزاری نماز جمعه نصر گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه ۱۳ مهر پیام اقتدار و امیدآفرینی را به همراه داشت اما رسانه‌ها نتوانستند آنطور که انتظار می‌رفت حق نماز جمعه نصر را ادا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سال تحصیلی و برگزاری کلاس های درس اشاره و تصریح کرد: با عنایت به اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان امروز است ضروری است که متولیان در کنار مقوله آموزش به بحث تزکیه که همان شکوفایی استعدادها، تهذیب و تکامل رشد معنوی است دقت لازم را داشته باشند و در این زمینه معلمان و دبیران باید به وظیفه خود عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha