۲۲ تیم بازرسی بر منابع آب استان اردبیل نظارت می‌کنند

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: این شرکت با بهره‌گیری از ۲۲ تیم گشت و بازرسی بطور مستمر بر منابع آب استان نظارت می‌کند.

علی حیدری اناری روز شنبه در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی استان در راستای صیانت و حفاظت از منابع آب بازوی توانمندی برای بخش آب هستند و این تعامل سازنده موجب شده تا جلوی سوء استفاده و دست درازی بدون اخذ مجوز قانونی به منابع آب گرفته شود.

وی به اجرای طرح احیا و تعادل بخشی از منابع آب زیرزمینی در بخش آب اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی استان جهت همراهی با بخش آب استان در حفاظت و صیانت از منابع آبی، اجرای دستورات قضایی و برخورد با تخلفات رودخانه‌ها و چاه‌های غیرمجاز چشمگیر است.

حیدری اناری تعامل نیروی انتظامی با دستگاه‌های دولتی را سازنده ارزیابی کرد و گفت: به سبب همکاری‌های مشترک، بخشی از مشکلات حراستی در طرح‌های اجرایی بخش آب استان بویژه طرح‌های مرزی به صورت چشمگیری کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: تامین آب در شرایط بی آبی جهاد است و قدردان حضور هفتگی مدیرعامل این شرکت در شرایط بحرانی در شهرستان بیله سوار در راستای حل مشکلات اجتماعی و تامین آب هستیم.

سردار جواد تقوی افزود: نیروی انتظامی استان در راستای حراست و صیانت از منابع آب و جلوگیری از تعدی به منابع آب آمادگی کامل دارد با بخش آب استان همراهی و همکاری کند.

وی ضمن تاکید بر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت منابع آبی، اظهار کرد: نیروی انتظامی با رعایت قانون و در نقش حامی و حافظ حقوق دولت به ویژه طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب در استان ایفای نقش خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha