قالیباف:  ایران آماده کمک به مصدومان لبنانی از طریق کریدور هوایی است

تهران- ایرنا- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت و دولت ایران آماده هستند که برای کمک به مردم آواره و جنگ‌زده لبنان زیر نظر دولت این کشور، امکاناتی را در یک کریدور هوایی، در اسرع وقت به صورت گسترده منتقل کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف عصر امروز پس از دیدار با «نبیه بری» رئیس مجلس لبنان در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت به ملت و دولت لبنان در پی شهادت سید حسن نصرالله و تعدادی از مردم مظلوم لبنان، گفت: در سفر امروز به بیروت، سلام ملت، دولت و مجلس ایران و به ویژه پیام رهبر معظم انقلاب را از تهران به مردم لبنان رساندم. مطمئن باشید جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت کنار ملت و دولت لبنان و مقاومت خواهد بود.

وی اضافه کرد: از اینجا عازم ژنو هستم تا در نشست رؤسای مجلس کشورها (IPU) شرکت کنم. حتماً پیام مظلومیت ملت لبنان و فلسطین را به همه رؤسای مجالس کشورهای دنیا منتقل خواهم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در ملاقات با آقای میقاتی اعلام کردم که ملت و دولت ایران آماده هستند که برای کمک به مصدومان، مردم آواره و جنگ‌زده لبنان زیر نظر دولت این کشور، امکاناتی را در یک کریدور هوایی، در اسرع وقت به صورت گسترده منتقل کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha