۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85626050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صعود تیم فوتبال صنعت‌نفت به لیگ برتر مستلزم حمایتی همه جانبه است

آبادان - ایرنا - مدیر کل سلامت و تربیت بدنی و دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نفت گفت: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد ولی برای رسیدن به آن نیاز به حمایت همه جانبه است.

مسعود قنبرزاده یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت‌نفت از محبوبیت خاصی در فوتبال ایران بهره می‌برد و جایگاه این تیم ریشه دار و با اصالت در لیگ دسته اول نیست.

وی افزود: مردم آبادان با این تیم زندگی می‌کنند و خواسته آنان حضور دوباره نفتی‌ها در لیگ برتر است که قطعا ارکان این تیم برای صعود دوباره به لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

مدیر کل سلامت و تربیت بدنی و دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نفت گفت: خوشبختانه اتحاد و همدلی درون شهر برای صعود تیم صنعت‌نفت به لیگ برتر دیده می‌شود و وزارت نفت نیز حمایت خود برای بازگشت این تیم در جمع لیگ برتری‌ها را خواهد داشت.

قنبرزاده بیان کرد: تیم صنعت‌نفت در این فصل با کسب نتایج خوب، توانست خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی جلوه دهد؛ از کادر فنی و بازیکنان با تجربه بهره می‌برد و قطعا با حمایت همه جانبه صعود خود را حتمی خواهد کرد.

وی به جایگاه آبادان و لزوم توجه ویژه به این ورزش شهر تاکید کرد و گفت: در این چند ماه اخیر بیش از پنج جلسه در خدمت عوامل تربیت بدنی آبادان بودیم تا بتوان ورزش شهر را در بخش‌های مختلف مانند ورزش‌های شهری و حرفه‌ای توسعه دهیم.

قنبر زاده از توسعه زیرساخت‌ها و توجه به ورزش‌های پایه به عنوان ۲ رکن مهم در تحقق این مهم یاد کرد و گفت: می‌توان با توجه به تیم‌های پایه و امید با هزینه‌های کمتری تیم‌های قوی را راهی لیگ‌های برتر در رشته‌های مختلف کشور کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha