۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85626098
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشتارگاه غیرمجاز در کهریزک به مرجع قضایی معرفی شد

ملارد - ایرنا - مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از معرفی یک واحد کشتارگاه طیور به علت آلایندگی محیط زیست در بخش کهریزک این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روز یکشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، محمد رستگاری گفت: در راستای پایش واحدهای صنعتی و جلوگیری از ایجاد آلودگی، پس از محرز شدن تخلف یک واحد کشتارگاه طیور در بخش کهریزک به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار داشت: پس از بررسی‌های متعدد مشخص شد بخشی از پساب حاصل از کشتار، بدون تصفیه همراه با پساب تصفیه شده وارد زمین های کشاورزی می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنان پایش‌ها بر اساس شرح وظایف سازمانی انجام و بدون اغماض با صنایع آلوده کننده محیط زیست برابر قانون برخورد می‌شود.

پلمب بخش های آلاینده یک واحد غیرمجاز در ملارد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از پلمب بخش‌های آلاینده یک واحد غیرمجاز تولید قطعات فلزی صندلی در این شهرستان خبر داد.

مهناز مدیریان گفت: یک واحد آلاینده و غیرمجاز تولید قطعات فلزی صندلی اداری در پی رسیدگی به شکایات مردمی شناسایی شد.

این مسئول افزود: به دلیل فعالیت غیراصولی وآلاینده واحد مذکور در زمینه آبکاری قطعات فلزی صندلی، با توجه به پیگیری های به عمل آمده، وفق قوانین و مقررات زیست محیطی ملاک عمل و طی هماهنگی با مراجع قضایی و نیروی انتظامی، با پلمب بخش های آلاینده این واحد از ایجاد آلودگی زیست محیطی ناشی از فعالیت غیراصولی آن جلوگیری شد.

وی با اشاره به اثرات جبران ناپذیر رعایت نکردن ملاحظات محیط زیستی در تخریب محیط زیست و تهدید سلامت شهروندان، یادآور شد: رعایت قوانین و مقررات محیط زیستی و توجه به سلامت و حقوق شهروندان باید توسط کلیه صاحبان صنایع مورد توجه قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha