۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85626139
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تشکیل نخستین دوره لیگ مینی گلف کارگران قم

۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۴
کد خبر: 85626139
تشکیل نخستین دوره لیگ مینی گلف کارگران قم

قم- ایرنا- رئیس هیات گلف استان قم از تشکیل نخستین دوره لیگ مینی گلف کارگران استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و ۶۰ ورزشکار زن و مرد از دوم آبان ماه در باشگاه ارغنون قم آغاز می شود.

رضا دلاوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این لیگ با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، هیات ورزش های کارگری استان و باشگاه ورزشی کارگران(ارغنون) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از چهارشنبه دوم آبان ماه امسال با حضور ۱۶ تیم متشکل از ۹ تیم در رده مردان و ۶ تیم در رده زنان آغاز می شود.

وی افزود: در این مسابقات ۶۰ ورزشکار در بازه‌ زمانی ۷۵ روز، هر هفته برای کسب عنوان قهرمانی و عناوین برتر باهم به رقابت خواهند پرداخت.

دلاوری یادآور شد: ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات هر یک جداگانه توسط یکی از مالکین کار و سرمایه و یا واحدهای تولیدی و صنایع استان به عنوان حامی مالی حمایت و پشتیبانی می شوند که این امر از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات محسوب می شود.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته افتتاحیه این لیگ بزرگ روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در محل باشگاه کارگران(ارغنون) قم برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha